![]() |
|
![]() |
![]() |
ТОВ «Міжнародний аеропорт Лиманське» – головний біль усього Роздільнянського району. Перспектива розвитку цього колишнього військового аеродрому вже багато років залишається невизначеною. На думку голови райради Сергія Крилова, це пояснимо – у нинішнього орендаря цього об’єкта немає грошей.
Про яку ж суму йдеться? Як з’ясувалося на зустрічі керівництва району з жителями селища Лиманського, каменем спотикання став один мільйон гривень. Але орендарі підозріло довго зволікають з тим, щоб знайти джерело його одержання і розплатитися.
Вони, як ширмою, прикриваються вагомим аргументом, що поновлення роботи аеродрому посприяє створенню понад 250 нових робочих місць, таких необхідних місцевим жителям. Хто сперечається! Та тільки чи не стримується цей процес особистими інтересами орендарів? Проблему розглянули депутати, активісти громади, потім відбувся робочий візит до аеропорту…
У 2006 році він, як цілісний майновий комплекс, оцінений у 26 млн гривень, був переданий Міністерством оборони України у власність громади Роздільнянського району. Потім з’ясувалося, що акт передачі аеропорту був зроблений з порушеннями. Зараз починається розслідування з приводу перевищення службових повноважень особою, що підписала ці акти.
Тим часом орендар висловив бажання купити об’єкт із надією перетворити його на літне підприємство. Але, всупереч заяві, під час внесення платежу у нього не виявилося грошей. І він став торгуватися, щоб придбати лише частину майна. На сесії було ухвалено відповідне рішення, і комплекс розділили на складові. Залишок, який взяв орендар, коштував уже 8 млн гривень. Але і цієї суми у нього не знайшлося! Однак прагнення організувати прибуткову роботу аеродрому у негрошовитих бізнесменів не зникло. Так, через кілька років вони дійшли думки створити спільне підприємство з районною радою.
Після обрання С. Крилова на нинішню посаду у березні 2011 року Роздільнянська райрада дала згоду на спільну діяльність у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю. Але тут з’ясувалося, що у компаньйонів є борговий «хвіст», який з набіглою пенею становить один мільйон гривень. Дирекція аеропорту попросила продовжити їм термін його сплати. Так було кілька разів, доки ситуація, так і не вирішена, не перейшла у 2012 рік.
Виконавчий директор аеродрому Валерій Царинник не може назвати дату, коли підприємство сплатить борг. Генеральний директор Олександр Желясков з минулого травня у від’їзді. От райрада і запитує: про який конструктивний діалог може йти мова? А палке бажання орендаря всетаки створити спільне підприємство наводить на підозри, що борг буде покриватися вже із спільної каси. Іншими словами – ставляться на кін кошти громади.
Тому райрада завбачливо не підписує договір прийманняпередачі про вступ у спільне користування майном. Інакше воно потрапить у оперативне управління компаньйонам, які не дотримують слова, даного на сесії.
Тепер конче потрібен інвестор. Аеропорт у Лиманському хоч і приймає періодично окремі літаки, потребує для повноцінної експлуатації величезних капіталовкладень. А поки що він потроху занепадає. Чи не вийде так, що об’єкт деградує раніше, ніж буде знайдено платоспроможного і відповідального вкладника?
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |