![]() |
|
![]() |
![]() |
В останні роки зазнала змін структура звертань громадян. Звертання надходять на розгляд до Одеської облдержадміністрації. Відомості про це повідомляє Головне управління статистики в Одеській області. Зокрема, протягом 2011 року було порушено 8920 питань різної тематики.
Проблеми соціального захисту становлять 28% від загальної кількості звертань. Насамперед людей турбують питання подання матеріальної допомоги, зокрема призначення та виплата соціальної допомоги, призначення та перегляд розміру пенсії, забезпечення транспортом (зокрема виплати компенсації), визначення соціального статусу. Громадян також турбують питання комунального господарства – 14,5%, аграрної політики та земельних відносин – 9%.
За аналізований період 83% із загальної кількості звертань громадян стосуються соціального стану, 1485 із них отримано облдержадміністрацією від пенсіонерів. Здебільшого це питання подання матеріальної допомоги, зокрема на лікування та ремонт житла.
Активними дописувачами залишаються підприємці – 90 звертань – та працівники бюджетної сфери – 58. У порівнянні з даними 2010 року кількість звертань громадян від працівників бюджетної сфери збільшилася майже удвічі. Вагома частка стосується питань реорганізації медичних закладів та освітніх установ.
Протягом 2011 року до облдержадміністрації надійшло 2622 звертання представників пільгових категорій, що на 3% менше у порівнянні з минулорічними показниками (2691). З метою вирішення питань, порушених у звертаннях від зазначеної категорії громадян, в області діє низка програм, спрямованих на підтримку ветеранів війни та праці, інвалідів, членів багатодітних сімей та малозабезпечених верств населення.
Важливо також зазначити, що з серпня 2009 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» працює урядова гаряча телефонна лінія. Протягом минулого року облдержадміністрацією в такий спосіб отримано на розгляд 4035 звертань громадян. Як показує аналіз, мешканців області у переважній більшості турбують питання соціального захисту населення та аграрної політики.
До відома дописувачів: проведення попереджувальної та роз’яснювальної роботи щодо звертань громадян, вживання дієвих заходів щодо задоволення потреб кожного громадянина перебуває на постійному контролі Одеської обласної державної адміністрації.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |