![]() |
|
![]() |
![]() |
В останню неділю весни — 27 травня — в Україні запроваджується новий графік руху поїздів на 2012/2013 роки.
Як повідомляє офіційний сайт «Укрзалізниці», новим графіком руху затверджено розклад для 298 пар поїздів: 156 внутрішнього сполучення, 125 — з країнами СНД та 17 — з країнами Заходу. Із введенням нового розкладу на залізничному транспорті започатковується функціонування основних пересадочних пунктів — «хабів», де відбуватиметься пересадка пасажирів із поїздів підвищеного комфорту, приміських та автотранспорту на швидкісні потяги. Основними «хаб-центрами» слугуватимуть центральні вокзали всіх великих міст України: Києва, Львова, Харкова, Донецька, Дніпропетровська, Луганська, Сімферополя, Одеси, Івано-Франківська, Хмельницького тощо та вузлові станції.
«Родзинка» нового графіку — курсування денних міжрегіональних швидкісних поїздів Hyundai (з місцями для сидіння та швидкістю до 160 км/год.) на напрямках: Київ — Львів, Київ — Харків, Київ — Донецьк, Харків — Донецьк, Харків — Дніпропетровськ, Дніпропетровськ — Донецьк, Донецьк — Луганськ, Донецьк — Маріуполь.
Новий графік курсування поїздів, зокрема міжрегіональних експресів Hyundai, складений так, щоб, користуючись пунктами пересадок, пасажири могли подорожувати впродовж одного дня всією Україною. Наприклад, зараз поїздом прямого сполучення зі Львова до Донецька пасажир їде 23,5 години, а із запровадженням електропоїздів Hyundai пасажир зможе (з пересадкою у Києві) доїхати зі Львова до Донецька удвічі швидше.
В «Укрзалізниці» наголошують: із запровадженням нового графіка руху пасажирам буде надано широкий варіант вибору подорожей залізничним транспортом: удень чи вночі, за ціною та класом комфортності.
Щодо тривалості поїздки, то денні експреси Hyundai долатимуть шлях між Києвом та Львовом на 3 год. 20 хв. швидше, ніж нічні потяги, між Києвом та Харковом — на 3 год. 30 хв., між Києвом та Донецьком — на 5 год.
«Пасажири, які звикли подорожувати безпересадковими поїздами, за певний час звикнуть до нової системи організації перевезень, адже вони подорожуватимуть у комфортних міжрегіональних поїздах, із більшою швидкістю і за менший час. За таким принципом працює вся Європа», — зазначив начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько.
Загалом, як зауважують у відомстві, порівняно з нині діючим, у новому графіку руху середня маршрутна швидкість пасажирських поїздів підвищена на 2,1 км/год., що дало можливість 7 пар поїздів перевести в категорію швидких.
У зв’язку з оптимізацією графіку руху та розвитком денного сполучення, а також з метою розмежування руху вантажних та пасажирських поїздів змінено маршрут прямування 36 потягів. Скажімо, маршрут поїзда № 637/638 Одеса — Знам’янка продовжено до Черкас; поїзда № 177/178 Харків — Кременчук — до ст. Т.Шевченка, змінено маршрут прямування поїзда № 62/61 Миколаїв — Москва, який курсуватиме через Долинську — Знам’янку — Т.Шевченка — Конотоп, а також поїзда № 375/376 Харків — Херсон, який прямуватиме через Долинську — Тимкове — Кривий Ріг — Апостолове — Миколаїв.
На курортних напрямках передбачена можливість курсування такої ж кількості поїздів, як у чинному графіку. В новому розкладі призначено також 70 пар літніх поїздів.
Для уникнення черг у пунктах продажу квитків буде відкрито 160 додаткових кас, із них 7 — пересувних, які працюватимуть влітку на узбережжі Чорного моря.
У рамках запровадження літнього графіку руху поїздів Одеська залізниця підготувала до сезону 731 вагон, практично кожен третій з них, повідомила прес-служба відомства, обладнаний системою кондиціонування. Для забезпечення комфортних та безпечних умов для пасажирів, Одеська залізниця подбала і про закупівлю матраців, чохлів, ковдр, штор та посуду. Зокрема, заплановано придбати 43,6 тисячі комплектів постільної білизни. У кожному вагоні наявні медичні аптечки та засоби первинного вогнегасіння.
Що ж до нового графіку руху, то ним передбачено курсування 27 пар поїздів (23 пари постійних та 4 — літніх) формування Одеської залізниці. Для забезпечення пікових перевезень у період відпусток та канікул призначено 4 додаткових потяги таких напрямків:
№ 210/209 Миколаїв — Київ (відправлення з Миколаєва о 21.32, прибуття до Києва о 12.30; відправлення з Києва — 15.56; прибуття до Миколаєва о 6.12);
№ 228/227 Одеса — Львів (відправлення з Одеси о 22.20, прибуття до Львова — 9.58; відправлення з Львова — 19.14, прибуття до Одеси — 7.06);
№ 432/431 Одеса-Харків (відправлення з Одеси — 12.37, прибуття до Харкова — 5.33; відправлення з Харкова — 15.41; прибуття до Одеси — 9.47);
№ 455/456 Черкаси — Сімферополь (відправлення з Черкас — 14.47, прибуття до Сімферополя — 4.35; відправлення з Сімферополя — 15.05, прибуття до Черкас — 5.11);
Окрім того, з липня курсуватиме поїзд № 235/236 Одеса — Москва.
Маршрут поїзда №637/638 Одеса — Знам’янка буде продовжено до Черкас.
Один поїзд формування Одеської залізниці (№ 363/364 Умань — Ясинувата) буде відмінено через надзвичайно низький показник пасажиропотоку.
В Одеській залізниці нагадують: придбати проїзний документ можна за 45 діб до відправлення поїзда.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.009Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |