У Києві презентували результати кількісних всеукраїнських соціологічних досліджень про ставлення та поінформованість громадськості щодо вступу України до ЄС та НАТО, виконаних на державне замовлення у травні-червні цього року переможцем відповідного тендера — ТОВ «Центр стратегічного розвитку територій».
У презентації взяли участь віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе, голова Державного комітету телебачення і радіомовлення Олег Наливайко та директор Центру стратегічного розвитку територій Андрій Орлов.
За словами останнього, результати дослідження свідчать, що переважна частина українців підтримує приєднання до Європейського Союзу (67%) та висловлює високий рівень довіри до ЄС як до стратегічного партнера нашої країни (63%). Спостерігається позитивна динаміка показників підтримки у часі: із 2013 року кількість українців, які виступають за ЄС, збільшилася на 21%. Насамперед наші співвітчизники очі-кують від інтеграції до ЄС розширення власних можливостей та розвитку держави відповідно до сучасних світових тенденцій.
Окремо Андрій Орлов поінформував про результати досліджень щодо Північноатлантичного альянсу. «У свідомості українців з 2012 року відбувається укорінення думки про необхідність вступу України до НАТО як гарантованого шляху безпеки країни. Відтоді відсоток тих, хто вважає цей шлях кращим, зріс більш ніж учетверо. Станом на травень 2019-го 57% українців вважають членство в НАТО основною гарантією національної безпеки країни», — зазначив соціолог.
«Зростання свідомої підтримки європейської та євроатлантичної інтеграції переконливо свідчить про ефективність інформаційно-роз’яснювальної роботи останніх кількох років. ЄС та НАТО стали ближчими та зрозумілішими для громадян. І я пишаюся, що держава вперше стала активним та ефективним учасником цього процесу», — підкреслила Іванна Климпуш-Цинцадзе. Вона також зазначила, що євроінтеграційна команда оновила підходи до проведення інформаційної роботи: були запущені перші інформаційні кампанії на держзамовлення і проведено власну потужну кампанію «Євроінтеграція: сила можливостей», яка стала реальною завдяки залученню організацій-партнерів.
Згідно з опитуванням, переважна більшість українців (78%) вважають себе добре обізнаними щодо Європейського Союзу й неодноразово натрапляли на публікації та інформаційні матеріали щодо ЄС (62%). Третина (31%) помітила цілеспрямовані інформаційні кампанії, зокрема «Євроінтеграція: сила можливостей». 72% опитаних з усіх регіонів висловилися за необхідність отримувати більше інформації про ЄС та євроінтеграцію.
Щодо тематики інформаційних кампаній, то українці більше знають про переваги, які надає європейська інтеграція Україні як державі. «Українці хочуть чітко розуміти, що саме зміниться у житті кожної родини після вступу до ЄС і яку ціну доведеться за це сплатити. Відтак важливо більше розповідати саме про це», — зазначила Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Більшість українців (62%) хотіли б також більше дізнатися про НАТО.
Сподіваюся, нова команда, яка вже заявила про необхідність потужної інформаційної роботи з населенням, продовжить та розвине почате заради стабільності нашого євроінтеграційного та євроатлантичного курсу. Адже маємо чіткий запит від населення на інформацію про поступ України на шляху до ЄС та НАТО. Російські пропагандистські канали й ресурси з готовністю задовольнять цей запит, якщо ми не діятимемо проактивно», — наголосила віце-прем’єр-міністр.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |