ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Ковбаса – це теж наш бренд
31.07.2019 / Газета: Одесские известия / № 58(5181) / Тираж: 18937

Культурно-мистецький проект «Люба­шівка – столиця української ковбаси» став переможцем цьогорічного конкурсу «Малі міста – великі враження», який реалізується у 2019 році на умовах співфінансування з державного бюджету.

Третій ковбасний фестиваль пройде в Любашівці 28-29 вересня цього року.

А перший мистецько-гастрономічний фестиваль відбувся у 2013 році за всебічної підтримки народного депутата України Івана Фурсіна. Відтоді копчена домашня ковбаса – смачний бренд Любашівського району — є символом нового українського фестивалю.

Вже не перше сторіччя Любашівщина славиться вмінням її жителів виробляти справжню українську, дуже смачну копчену ковбасу. Популяризація цього продукту — це шлях до підвищення конкурентоспроможності місцевого виробника, розвиток туристичної галузі, створення нових робочих місць, зростання добробуту людей. Саме з цією метою біля траси Київ-Одеса було влаштовано Перший фестиваль ковбаси «Новий Любашівський базар». Тоді торгова марка «Сегрос» з Ширяївського району приготувала салямі довжиною два метри і діаметром 40 см. У фестивалі взяли участь майже 40 майстрів народної творчості, які влаштували для охочих майстер-класи українських народних промислів і ремесел.

Не менш помпезно пройшов торік в межах святкування Дня селища Любашівка й другий ковбасний фестиваль. Тоді очільник Любашівської громади пообіцяв встановити монумент ковбасі, як це зробив на трасі Одеса-Київ в Ульянівці співаючий ректор Михайло Поплавський, звівши монумент українському варенику.

Варто відзначити, що з 74 культурних проектів з обсягом державного фінансування у 41,3 млн грн на Одещині буде реалізовано вісім. Це створення Дунайської мультинаціональної культурної резиденції «Danube HQ» та фестиваль «Bandura Fusion» в Рені, фестиваль гастрономічного спадщини «Дністровські гостинці» в Маяках Біляївського району, мультиетнічних гастрофестиваль «Дністровська вертута» в Біляївці, етно-фестиваль «Чумацький шлях» в селі Красносілка Лиманського району, створення і просування комплексного культурно-штучного продукту «Дивовижна в’язь часів» з використанням культурно-історичного потенціалу міста Ананьєва і етнографічний кластер-простір, що формує культурну спільноту Балтської ОТГ та «Любашівка — столиця української ковбаси».

На знімку: смачний любашівський бренд

Автор: Юрій Федорчук


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту