У прес-центрі «Паритет-інфо» відбулася зустріч з представниками міжнародної громадської організації «Інтерньюз Нетворк», які презентували нову медійну програму в Україні, розповіли про грантові можливості у сфері ЗМІ та правила підготовки проєктних пропозицій.
Нова медійна програма, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), покликана надати місцевим ЗМІ засоби й можливості для того, щоб розширити доступ громадян до високоякісних новин та інформації. Ця програма, виконавцем якої є МГО «Інтерньюз Нетворк», почала діяти в Україні з минулого року і триватиме до 2023-го.
— Це найбільший проєкт з розвитку медіа в історії України, — зазначила Джуліан МакКормак, голова «Інтерньюз Нетворк» в Україні. — Загальна вартість заходів програми — 35 мільйонів доларів США. Мабуть, це наш найбільший проєкт із тих, що будь-коли реалізувалися у Європі.
І ці значні ресурси будуть безпосередньо вкладені у розвиток незалежного медійного сектора України. Це певний знак інтересу до того, як розвивається Україна.
Джуліан МакКормак розповіла про напрямки програми, що фінансуватимуться за кошти американського народу, а саме: створення високоякісного контенту, здатного залучати різні цільові групи до якісного споживання інформації, медіаграмотність, розвиток критичного мислення, впровадження медіареформ, зміцнення медійних інституцій та організацій, проведення резонансних журналістських розслідувань та підтримка проєктів у сфері журналістики даних, висвітлення виборчих процесів тощо.
Перший із конкурсів буде оголошений уже найближчим часом.
— Наша цього конкурсу — створити альтернативний, не проплачений олігархами контент, який допоможе сформувати адекватну картину того, що відбувається в країні, — повідала менеджерка з регіонального розвитку «Інтерньюз Нетворк» Ірина Савченко.
Це проєкт для тих, хто переживає за долю України. Зазвичай медіа — активний учасник виборчих перегонів, і ми хотіли б підтримати грантами ті організації, які створюватимуть напередодні місцевих виборів незалежний, політично незаангажований контент, що допоможе українцям побачити справжню картину, справжні обличчя кандидатів, проголосувати свідомо, не «за гречку». Одеська область — одна з пріоритетних у цьому напрямку, тому у вас є можливість зі знаком «плюс» подаватися на конкурси з підвищення медіаграмотності у регіоні.
Катерина Марущак, директорка з грантів, розповідаючи про бюджет проєктів, наголосила:
— Дуже важливими є три моменти: витрати мають бути обґрунтованими, цільовими і дозволеними. Це — головне, і тому, в принципі, ви можете просити все, що вам потрібно для виконання проєкту. У нас нема обмежень на різні види витрат, бо ми розуміємо, що проєкти можуть бути спрямовані на різні види діяльності.
Середня тривалість проєктів становитиме шість місяців, а розмір бюджету для однієї організації — 35000 доларів США. Тож для медіаорганізацій відкривається чудова можливість створювати незалежні проєкти з допомогою грантів, і до цього варто долучитися. Усю інформацію щодо конкурсів можна знайти на офіційному сайті «Інтерньюз Нетворк» і на сторінках партнерських органі-зацій — «Паритет-інфо», «ГУРТ» та «Громадський простір».
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |