«Одесаобленерго» нагадує про необхідність сплатити заборгованість за електроенергію, що виникла до 1 січня 2019 року.
51,2 мільйона гривень — саме стільки заборгували 62,5 тисячі одеських сімей за електроенергію, спожиту ще в минулі роки.
«Одесаобленерго» просить клієнтів перевірити оплату рахунків і в разі виявлення заборгованості — погасити її. Згідно із законом компанія повинна відключити споживачів від електропостачання навіть за невеликий, на перший погляд, борг у 200 гривень.
Цей борг — 51,2 млн грн, наголошується в повідомленні, виник ще до 1 січня 2019-го, тобто до запуску реформи на ринку електроенергії. Тоді нинішній оператор системи розподілу — «Одесаобленерго» — виконувало не тільки функцію розподілу електроенергії, а й її поставку/продаж. У квитанціях за січень 2019-го заборгованість за минулі періоди вже не вказувалася, адже продавати електроенергію одеситам почала інша компанія — постачальник універсальних послуг.
«В основному, суми заборгованостей невеликі: у 9 тисяч сімей борг до 200 грн, ще у 10,7 тисячи — від 200 до 500 грн. Ми знаємо, що бувають випадки, коли людина просто забула сплатити квитанцію або загубила її. Тому просимо одеситів уважно перевірити наявність боргу, щоб не потрапити в неприємну ситуацію і не залишитися без світла», — зазначив Олександр Бемм, комерційний директор «Одесаобленерго».
У разі несплати боргу компанія, відповідно до передбаченого законодавством порядку, повинна відключити боржників від електропостачання. Повторне підключення може коштувати від 560 до 1460 грн. І воно стане можливим тільки після погашення боргу і займе до трьох днів.
Дізнатися, чи є у вас протерміновані платежі за минулі роки, можна будь-яким зручним способом: в особистому кабінеті на сайті «Одесаобленерго», за телефонами кол-центру — 068-750-90-90 та 095-750-90-90, у вашому РЕМ чи абонентському відділі.
На протерміновані платежі «Одесаобленерго» не нараховує пені і штрафи. Оплатити потрібно тільки суму заборгованості.
Як нагадує відділ з комунікацій АТ «Одесаобленерго», цьогоріч у травні товариство стало частиною енергетичного холдингу ДТЕК. Наразі компанія вивчає специфіку регіону і формує план модернізації та розвитку, щоб поліпшити якість електропостачання в регіоні, підвищити рівень клієнтського сервісу та цифровізувати мережі.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |