ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Проекти – хороші та різні
09.11.2019 / Газета: Одесские известия / № 87(5210) / Тираж: 18937

Директори шкіл району з’їхались у Приморську школу на семінар «Шляхи підсилення взаємодії учасників освітнього процесу в розбудові Нової української школи».

Школа у Приморському районі вже кілька років поспіль працює на принципах партнерської взаємодії за моделлю школи-родини. Учасникам семінару представили широкий спектр управлінських, педагогічних, учнівських і комплексних PR-проектів з розбудови відкритої демократичної освітньої системи. У яскравій формі учні представили проекти «Наша школа – родина», «Мій край – моя історія жива» в шкільному музеї, створеному руками дітей, педагогів, батьків. Першачки Нової української школи зі своєю вчителькою Світланою Ремшею радо прийняли в своє ранкове коло учасників семінару, обдарувавши їх заворушливими подарунками – сонячними зайчиками. Серед представлених був і фрагмент із практики військово-патріотичної підготовки молоді, який продемонстрували учні 11 класу разом із викладачем предмету «Захист Вітчизни» Олександром Гавриленком. Крім того, увагу учасників семінару привернули виступи директора школи Світлани Ткаченко стосовно шляхів підсилення взаємодії школи, сім’ї, громадськості в розбудові школи-родини, а також агітбригади «Екологія душі й довкілля» під керівництвом педагога-організатора Світлани Швайки та випускників під керівництвом Юлії Зимньої з фрагментом PR-проекту «Ми – майбутнє України». Директори долучилися до обговорення методичних рекомендацій Державної служби якості освіти «Абетка для директора», а на завершення семінару висловили схвальну оцінку системі роботи Приморської школи.

Автор: Тетяна Корнілова


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012
Перейти на повну версію сайту