16 січня набули чинності норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ухваленого Верховною Радою 25 квітня минулого року.
«Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою», — наголошують у Нацраді з питань телебачення і радіомовлення.
А ще у Нацраді нагадують, що цим законом були внесені зміни до Кодексу про адмінправопорушення, якими визначено, що порушення вимог цього закону щодо застосування державної мови у сфері реклами тягнуть за собою накладення штрафу від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.010Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |