Українська асоціація медіабізнесу, яка об’єднує 56 видавничих компаній, що видають понад 250 друкованих та понад 350 цифрових медіа, Асоціація незалежних регіональних видавців України та Національна спілка журналістів України — найбільша журналістська організація в Україні, яка об’єднує понад 19 тисяч членів у 24 регіональних організаціях, наголошують на необхідності запровадження низки заходів задля безперебійного і своєчасного інформування співвітчизників та забезпечення доступу до інформації професійної якості.
Місцеві друковані ЗМІ є джерелом інформації та новин для 70% мешканців України, а якщо додати сюди інформресурси, які створюють та наповнюють саме видавці, ця цифра буде навіть вищою. В умовах пандемії дедалі більше країн світу після першочергових невідкладних заходів у боротьбі саме з COVID-19 створюють умови для забезпечення доступу своїх громадян до преси як до такого ж значущого ресурсу, як їжа.
Медіаспільнота звертається до вищих органів української влади з наполегливим проханням підтримати такі першочергові заходи із забезпечення доступу населення до професійних медіа як до соціально важливого ресурсу. Зокрема внести пресу до переліку товарів, доступ до яких має бути забезпечений через працюючі мережі продуктових магазинів та супермаркетів; точки роздрібного продажу преси — до переліку об’єктів інфраструктури, які мають працювати та забезпечувати інформаційну безпеку в Україні; розширити перелік місць, де може здійснюватися торгівля пресою (додати її до асортименту супермаркетів та аптек); отримати від «Укрпошти» гарантії своєчасної доставки преси передплатникам та інші кроки на збереження місцевих медіа.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |