Одним з ефектів, зумовлених пандемією COVID-19 у США, стало зростання споживання штучного м’яса та розвиток відповід-них компаній-виробників. Протягом дев’яти тижнів продаж цього продукту зріс на 264 відсотки, пише американський журнал Wierd.
Через пандемію ринок м’ясної продукції у США опинився в кризі. Багато м’ясопереробних комбінатів стали місцем поширення COVID-19, і фермерам нікуди відправляти тварин. До того ж на цьому ринку дуже багато посередників, що в нинішніх умовах також відіграє не кращу роль.
У цій ситуації виробники штучного м’яса — у виграшній ситуації. Дуже схожі із м’ясом продукти вони виробляють з рослинного матеріалу або вирощують тваринні клітини у лабораторіях. Та й сама специфіка виробництва штучного м’яса, з точки зору поширення вірусу, безпечніша, оскільки такі підприємства більш автоматизовані, мають менший персонал.
Скажімо, у компанії Impossible Burger, яка займається виробництвом замінників м’яса, роздрібне покриття останнім часом зросло у 18 разів, а її президент стверджує, що ціна на їхню продукцію скоро зрівняється з ціною на звичайне м’ясо і навіть стане нижчою. У компанії ж Beyond Meat звертають увагу на те, що для виробництва їхнього бургера, порівняно зі звичайним — з яловичини, потрібно на 99 відсотків менше землі і на 93 відсотки — води.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |