Різні види транспорту, що «пішли» на карантин із середини березня, нині поволі повертаються у нашу реальність. Але повернутися одразу до повноцінного функціонування — не так просто. Все рухається повільно, з короткостроковим плануванням, бо ж передбачити, хто й куди поїде через місяць, наразі неможливо.
Із 22 травня в Одесі частково запустили приміські й міжміські електропоїзди, з 1 червня відновився рух трьох пасажирських потягів — на Київ, Харків та Дніпро, а також «Інтерсіті» до столиці. Рух залізничного транспорту здійснюється за умови регулярної дезінфекції, і це стосується не лише вагонів, а й вокзалів та станцій. Купувати квитки, заходити у потяг можна лише в масці, дотримуючись соціальної дистанції. Вагони, переважно, заповнюються лише наполовину, хоча у поїзді «Одеса — Харків» квитки продаються на всі місця — це дозволено, якщо рівень захворюваності в обох регіонах низький.
Із 1 червня відновилося і внутрішньо- та міжобласне автобусне сполучення. Втім, автостанції в Одесі практично порожні: нема ані пасажирів, ані автобусів. Скажімо, за даними сайта «Біляївка-сіті», маршрут «Одеса — Біляївка» опинився під загрозою: автобуси виходять на лінію, але ніхто не хоче їхати. Люди за час карантину відвикли користуватися таким видом транспорту. Навіть якщо комусь треба їхати, то частіше користуються попутками, домовляючись через соцмережі. Тобто, якщо нічого не зміниться, раніше популярний автобусний маршрут може не скоро відновити свою роботу.
Оживив й Одеський аеропорт. Аві-акомпанія МАУ запустила три регулярних рейси за маршрутом «Бориспіль — Одеса — Бориспіль». Невдовзі до перельотів приєднається й дочірня компанія МАУ — «Роза вітрів», літаки якої двічі на день доставлятимуть пасажирів до аеропорту «Бориспіль» і звідти — до Одеси. Білоруський національний перевізник «Белавіа» із 16 червня пропонує щоденні перельоти до Мінська і назад. Точніше, щонічні, оскільки здійснюватимуться саме вночі. Із 17 червня угорська компанія WizzAir починає рейси на Берлін по середах і неділях, а по п’ятницях — у Будапешт.
Розклад Одеського аеропорту — тимчасовий, розрахований до кінця місяця. Що далі — побачимо.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |