Нова українська школа — це одна з ключових реформ МОН, яка реалізується й завдяки всебічній підтримці міжнародних партнерів, наголосив т.в.о. міністра освіти і науки Сергій Шкарлет під час зустрічі з керівником програм співробітництва Європейського Союзу в Україні Стефаном Шльойнінгом.
«У серпні оприлюднено результати першого етапу дослідження ефективності впровадження реформи НУШ в частині формування наскрізних умінь в учнів початкових класів та її сприйняття учасниками освітнього процесу. Дослідження показало, що у пілотних школах, порівняно з не пілотними, учні мають вищі показники за наскрізними вміннями, а реформу підтримують як батьки учнів, так і вчителі та керівники шкіл», — зазначив Сергій Шкарлет.
Очільник Міносвіти також повідомив, що здійснюється підготовка до запуску Нової української школи у базовій школі в 2022 році. Серед основних завдань у цьому аспекті він назвав:
• оновлення змісту базової освіти і методик навчання для формування ключових компетентностей для життя;
• діджиталізація;
• створення ефективної мережі шкіл;
• підтримка вчителів, що передбачає реформу оплати праці, створення центрів професійного розвитку, підвищення кваліфікації та сертифікація; проведення супервізії та запровадження педагогічної інтернатури;
• створення в закладах загальної середньої освіти безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації; облаштування всіх шкіл теплими вбиральнями;
• розбудова сучасного, інклюзивного та розвивального середовища;
• створення системи професійної орієнтації учнів, що включає проведення моніторингових досліджень; підвищення кваліфікації вчителів, які ведуть профорієнтацію;
• забезпечення доступності здобуття позашкільної освіти.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |