Починаючи із 1 серпня 2016 року особи можуть звертатися із заявами про призначення пенсії до будь-якого органу Пенсійного фонду України, незалежно від території обслуговування. Це обумовлено постановою правління ПФУ від 14.12.2015 №25-1 «Деякі питання впровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій».
Крім того, згідно з постановою правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України» прийом та обслуговування здійснюються незалежно від взяття на облік, місця проживання чи перебування особи на території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду з таких питань:
— надання загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, сплату обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду, ведення обліку (коригування відомостей) про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
— одержання інформації з реєстру застрахованих осіб (далі — РЗО) Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
— реєстрації користувача на веб-порталі;
— підключення послуги смс-повідомлення від ПФУ;
— надання заяви на зміну даних в анкеті РЗО (ПІБ, адреса, паспорт);
— отримання довідок про розмір пенсії;
— замовлення паперового пенсійного посвідчення;
— ведення електронних пенсійних справ — щодо виду пенсії, суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, дати виплати та закінчення виплати пенсії, оподаткування та інших утримань.
З інших питань, у тому числі щодо даних пенсійної справи, прийом та обслуговування здійснюються в органі Пенсійного фонду за місцем проживання, перебування особи.
Слід зауважити, що заяви про переведення з одного виду пенсії на інший, перерахунок пенсії, виплату пенсії у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон, поновлення виплати пенсії, припинення перерахування пенсії на банківський рахунок та отримання пенсії за місцем фактичного проживання, виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, виплату пенсії за довіреністю, термін дії якої більше одного року, через кожний рік дії такої довіреності, подаються пенсіонерами особисто або їх законними представниками до органу ПФУ за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії.
Заява на запит пенсійної справи за новим місцем проживання подається пенсіонером особисто або їх законними представниками до органу ПФУ за новим місцем проживання (реєстрації).
Заява про виплату допомоги на поховання чи недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера подається особою до органу ПФУ, в якому померлий перебував на обліку як одержувач пенсії.
Приморський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Одеській області.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |