ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
НАШІ ШВИДКІСНІ ЗАЛІЗНИЦІ
06.03.2021 / Газета: Чорноморські новини / № 16-17(22235-22236) / Тираж: 8525

Завдяки високошвидкісним магістралям пасажири зможуть подорожувати між містами-мільйонниками удвічі-втричі швидше, повідомив перший заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович на всеукраїнському форумі «Україна 30. Інфраструктура».

«Ми говоримо про високошвидкісне сполучення — це 250+ км/годину. Це окремий проєкт з окремою колією, щоб надалі інтегруватися у залізничну систему Європи. Цього року почнеться будівництво євроколії Скнилів — держкордон, яка фактично з’єднає Львів з ЄС і надалі стане частиною глобального інфраструктурного проєкту», — зауважив Дмитро Абрамович.

За його словами, надалі ділянка стане частиною високошвидкісного коридору Київ — Львів — Скнилів — держкордон, який планується збудувати на першому етапі проєкту. За попередніми підрахунками, пасажири долатимуть відстань від Києва до Львова за 2 години 40 хвилин замість нинішніх 5 годин. Завдяки високошвидкісному сполученню з Києва до Одеси можна буде дістатися за 2 години 30 хвилин (зараз 7 годин), від Києва до Харкова — за 1 годину 30 хвилин (5 годин), а з Києва до Дніпра та Запоріжжя — за 2 години 20 хвилин (7 годин).

«За пів року ми провели низку консультацій з іноземними партнерами, які фіксують, що в нас ідеальна країна, щоб розгортати високошвидкісне залізничне сполучення. Адже найбільшу ефективність такі проєкти показують на відстанях десь 600 км. Якщо ми візьмемо Київ, то зі столиці що на захід, що на схід, що на південь маємо коридор 500—700 км. Тобто це реальна альтернатива всім видам транспорту, в тому числі й авіаційному», — заявив Дмитро Абрамович.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту