ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Механізм оформлення, виготовлення та видачі пенсійного посвідчення
13.04.2021 / Газета: Вечерняя Одесса / № 41(11031) / Тираж: 10407

Пенсійні посвідчення замовляються згідно з постановою правління Пенсійного фонду України, яка діє з 8 грудня 2017 (затверджена 03.11.2017 р.) №26-1, що зареєстрована в Міністерстві юстиції України 04.12. 2017 за №1464/31332.

На сьогодні є можливість замовити наступні пенсійні посвідчення:

— електронне пенсійне посвідчення — містить банківський платіжний додаток;

— паперове пенсійне посвідчення.

Пенсійне посвідчення замовляється:

1. На підставі заяви, що подається особисто чи законним представником до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України.

2. За допомогою дистанційної форми обслуговування громадян — вебпортал електронних послуг ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua)

Документи, необхідні для оформлення пенсійного посвідчення:

— анкета (заповнюється спеціалістом органу Пенсійного фонду України чи формується автоматично на вебпорталі);

— паспорт громадянина України;

— документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

— кольорове фото розміром 3х2,5.

На період карантинних заходів, що впровадженні на території України щодо недопущення поширення захворюваності на COVID-19 та вбереження себе та своїх близьких, замовити пенсійне посвідчення найбезпечніше та найоперативніше на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для того, щоб скористатися електронною послугою вебпорталу, користувач має авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) — через закладку вебпорталу «ЕЦП».

Електронний підпис можна отримати в акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК) та в банківських установах. Ознайомитися з повним списком АЦСК, кваліфікований електронний підпис яких підтримує вебпортал ПФУ, можна у випадаючому списку вікна «Виберіть АЦСК».

УВАГА! На сьогодні електронне пенсійне посвідчення можливо замовити, якщо ви отримуєте пенсію через банківські відділення АТ «Ощадбанк». Електронне пенсійне посвідчення, як платіжна картка, видається строком на три роки.

У разі якщо пенсійне посвідчення стало непридатним для користування, втрачено, змінився вид пенсії чи строк дії пенсійного посвідчення, необхідно ще раз в зручний для вас спосіб надати заяву на виготовлення нового посвідчення з вищезазначеними документами.

Нагадуємо, що пенсійне посвідчення — головний документ, який підтверджує статус пенсіонера. Крім того, його необхідно пред’явити для користування пільгами про право на проїзд в громадському транспорті, в окремих випадках — для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі чи в аптеках.

Послуга надається безоплатно.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту