З1 квітня 2021 року, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1278 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги», змінюється порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера органами Пенсійного фонду України.
А саме, вищезазначені виплати будуть здійснюватися виключно через банківські установи.
Для отримання допомоги на поховання або недоотриманої пенсії необхідні наступні документи:
— паспорт громадянина України та документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків отримувача допомоги;
— свідоцтво про смерть;
— витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (або довідка для отримання допомоги на поховання);
— довідка про реквізити банківського рахунку, відкритого на отримувача допомоги.
Перелік банків, з якими Пенсійним фондом України укладено договори на здійснення відповідних операцій:
ПАТ «Державний Ощадний банк України»
ПАТ КБ «Приватбанк»
ПАТ «Райффайзен банк Аваль»
ПАТ КБ «Правекс-банк»
ПАТ «Юнекс-банк»
ПАТ «Креді Агріколь банк»
ПАТ «Альфа-банк»
ПАТ «ПУМБ»
ПАТ «УкрСиббанк»
ПАТ АБ «Укргазбанк»
ПАТ АБ «Південний»
ПАТ «Кредобанк»
ПАТ «УкрЕксімбанк України»
ПАТ «Полтава-банк»
ПАТ «МТБ банк»
ПАТ «Ідея банк»
ПАТ «Банк Восток»
ПАТ «КБ Акорд»
ПАТ «Кристалбанк»
ПАТ «Таскомбанк»
ПАТ «Комерційний Індустріальний банк»
Пат «ОТП банк»
Відділ обслуговування громадян №14 (сервісний центр) управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Одеській області
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |