Кабінет Міністрів скасував обов’язкове переведення виплати пенсії та соціальної допомоги на карткові рахунки з вересня, як раніше передбачала постанова №277 від 29 березня цього року. Нинішній порядок доставки пенсій, субсидій та соціальних допомог через «Укрпошту» буде збережений як мінімум до 1 січня 2023-го.
Основна причина, через яку ініціативу відклали на два роки, — неготовність банківської інфраструктури і систематичне закриття банківських відділень. Наразі банкомати наявні лише у 4% міст, а це означає, що 13 мільйонів українців не мають доступу, а відтак і можливості користуватися банківськими послугами. Тоді як «Укрпошта» покриває 100% населених пунктів і може надавати в тому числі й фінансові послуги всім без винятку українцям.
Відповідні зміни до постанови №277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України» уряд ухвалив 26 травня.
«Цими змінами до постанови нарешті покладено край двомісячній боротьбі величезної кількості громадян за комфорт і здоров’я літніх людей у частині доставки пенсій. Насамперед це стосується 3,5 мільйона пенсіонерів, більшість яких фізично не має доступу до банкоматів, а відтак не може отримувати пенсію на картку. Радий, що і президент, і прем’єр-міністр поділяють нашу позицію, що перехід процесу отримання пенсії з готівкової у безготівкову форму має відбуватися поступово і реалізовуватися як право людей, а не зобов’язання. До 2023 року доставку пенсій, як і раніше, готівкою і додому здійснюватимуть листоноші та відділення «Укрпошти». Впевнений, за цей час буде вироблено механіку, яка спростить доставку пенсій, але при цьому не створить проблем для пенсіонерів. Бо поки що пропозиція їхати в карантин й оплачувати дорогу до райцентру, щоб зняти гроші з картки, виглядає як частина проблеми, а не рішення», — прокоментував генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.
Подати заяву до ПФУ щодо зміни способу отримання пенсії можна особисто або відправивши пакет документів поштою. Також діє «гаряча лінія», куди пенсіонери можуть звертатися у разі, якщо їм відмовили у переведенні отримання пенсії через «Укрпошту». Залишити заявку можна за телефоном +38 (044) 354-52-73 або надіслати електронним листом на адресу pv@ukrposhta.ua.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |