4 листопада міністр інфраструктури Олександр Кубраков в рамках робочого візиту до Одеської області, разом з головою облдержадміністрації Сергієм Гриневецьким, відвідав Морський торговельний порт Південний.
Міністр інфраструктури та голова ОДА ознайомилися з виробничими потужностями держстивідора та обговорили основні напрямки розвитку підприємства. Огляд акваторії порту на буксирі «Володимир Іванов» дозволив побачити усі причали та особливості вантажних операцій.
«Без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні сервіси. Порти мають розвиватися, а держава — створювати для цього необхідні умови. Особливе значення тут має порт Південний, як найбільший державний стивідор. Саме на його прикладі ми хочемо показати, що держава хоче і може бути ефективним менеджером», — сказав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Держстивідор «Південний» — стратегічно важливий та найглибоководніший порт в Чорноморському регіоні. Перспективи підприємства та його конкурентоздатність залежать від багатьох факторів, один з яких — пропускна спроможність Укрзалізниці. Саме сьогодні, до Дня залізничників, закінчено влаштування та електрифікацію другої головної колії на дільниці Чорноморська — Берегова. Це дозволить збільшити вантажообіг ДП «МТП Південний».
«Я вважаю, що морегосподарський комплекс у нинішніх умовах має стати локомотивом економіки, своєрідним магнітом для різних об’єктів господарювання. Через 12 терміналів трьох морських портів — Чорноморськ, Південний і Одеський — зараз здійснюється експорт 73 відсотків експортних вантажів вітчизняних підприємств. Однак успішний розвиток галузі гальмують застаріла залізнична інфраструктура, якою вантажі надходять в порти, повільні темпи відновлення глибин біля причалів, а також неефективне управління державними стивідорними компаніями внаслідок частої зміни кадрів», — зазначив голова Одеської ОДА Сергій Гриневецький.
На його думку, ефективності роботи портової галузі сприятиме реалізація проєктів концесії та приватизація об’єктів портової інфраструктури в портах Чорноморськ, Усть-Дунайський та Білгород-Дністровський, а також вивільнення держпідприємств портової галузі від непрофільних активів за відсутності обмежень, пов’язаних із забезпеченням національної безпеки.
«Морські порти — ключові елементи економіки держави. Колектив держстивідора докладає максимум зусиль для виконання завдання керівництва України та Міністерства інфраструктури — зробити порт Південний взірцевим потужним портом країни. Ми ефективно організовуємо роботу, реалізуємо проєкти перспективного розвитку підприємства. Це дозволить нам збільшити пропускну спроможність до 20 млн. тонн на рік, та, як результат, залучити нові вантажопотоки», — сказав керівник ДП «МТП Південний» Олександр Олійник.
Результати роботи підприємства свідчать про ефективний менеджмент та високий професіоналізм портовиків. Нагадаємо, колектив держстивідора виконав виробничий план жовтня на 117%, обробивши 1,713 млн. тонн вантажу. Це найкращий результат з початку року.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |