ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ПРОГРАМА ПРЕЗИДЕНТА «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» НА ОДЕЩИНІ
16.11.2021 / Газета: Вечерняя Одесса / № 128(11118) / Тираж: 10407

В Болградському районі розпочинають будівництво нової дороги в обхід кордону з Молдовою

...В Болградському районі розпочинають будівництво нової дороги в обхід кордону з Молдовою

На ділянці траси Т-16-44 КПП «Лісове» — КПП «Малоярославець Перший» на Одещині стартувала підготовка до будівництва нової дороги між селами Лісове та Єлизаветівка. Роботи виконуються в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».

«Дорога Т-16-44, що існує, частково проходить по території Республіки Молдова, рух транспорту на цій ділянці перекрито, це створює великі незручності мешканцям сіл Лісове, Ганнівка та Єлизаветівка Болградського району», — розповіли в службі автомобільних доріг в Одеській області.

Нова дорога з’єднає місцеві села в обхід кордону з Молдовою.

На місці будівництва же відбулася робоча нарада за участю представників обласної служби автомобільних доріг, а також проєктної та підрядної організацій.

Проєктом передбачено будівництво та зміцнення основи дороги із щебенево-піщаної суміші та нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття. Окрім того, планується організувати круговий рух у напрямку селищ Миколаївка, Єлизаветівка, Новоселівка та Лісове. На дорозі буде укріплено узбіччя, облаштовано нові автобусні зупинки, посадкові майданчики, зовнішнє освітлення, тротуари, нову дорожню розмітку, встановлено дорожні знаки. Загальна протяжність нової дороги складатиме 15,4 км.

…Запустили у роботу дільницю Чорноморська — Берегова, а це 6,8 км нової колії до найбільших портів країни

«Майже 6 років велися дискусії щодо потреб розширення перегону. Це необхідно українським промисловцям, аграріям, портовикам, а значить — усій країні, бо це експортна виручка та сотні тисяч робочих місць. Завдяки «Великому будівництву» на «УЗ» нам вдалося завершити 6-річну дискусію за 60 днів. За цей короткий час залізничники уклали та електрифікували другу колію. Вже понад 10 років на «УЗ» подібні проєкти не втілювалися», — сказав міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова складала 48 пар поїздів на добу, а після оновлення — вже 60 пар. Після реалізації наступного етапу проєкту, а саме добудови другої головної колії на дільниці «пост 30 км» — станція Берегова / станція Хімічна, пропускна спроможність маршруту складе вже 150 пар поїздів на добу.

«Це лише один із десятка проєктів «Великого будівництва», які покращать якість та швидкість залізничних перевезень, а також роботу портів. Кожен з них має показувати і бізнесу, і громадянам, що держава справляється зі своїми функціями та виконує обіцянки. Для мене цей проєкт є особливо важливим на фоні другої хвилі підняття тарифів на вантажні перевезення «Укрзалізниці». Отримані додаткові кошти не «проїдаються» — вони спрямуються на оновлення інфраструктури. Якби «УЗ» не змінила свої підходи, був ризик повної зупинки руху», — додав міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

«Завдяки програмі президента «Велике будівництво» у нас є можливість розвивати залізничний транспорт і його інфраструктуру в регіоні. Ми розуміємо, що це сприятиме і економічному зростанню, і підвищенню кількості перевезень, і розвитку агломерацій, і поліпшенню логістичних ланцюжків. Це і аспекти національної безпеки, коли нові дороги або швидкісні маршрути залучають в економіку регіону дохід від вантажоперевезень. Чим швидше переміщення в країні, тим активніше економічна інтеграція регіонів», — сказав голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту