В УДП буде створена єдина комплексна інфраструктура з обслуговування флоту, яка відповідає міжнародним стандартам ISO
Процес реформи триває з початку 2023 року.
Перший етап виконаний: реорганізований «Підмінний екіпаж». Роботи із міжрейсового ремонту секцій тепер сконцентровані на дільниці з ремонту несамохідного флоту БТОФ. У четвертому затоні організовано ділянку з ремонту несамохідного флоту на базі плавмайстерні 322 (96 км).
Покращились ефективність, безпека, контроль.
Раніше ремонтна бригада з 96 км Дунаю на катері йшла на нижній рейд, де знаходилися баржі, що ремонтувалися. Перехід від 4-го затону займав три години, а це означало втрати робочого часу, витрати пального та моторесурсу катера. Роботи (наприклад, з нанесення вантажних марок) проводилися на ділянці з сильною течією (на рейді) і людину, яка впала за борт, могло затягнути під воду, незважаючи на рятувальний жилет, в затоні такі ризики зведені до мінімуму.
Для забезпечення виробничих процесів обладнується берегова інфраструктура: прокладаються електромережі та перехідні трапи з берега та між баржами.
Оптимальна кількість барж, що одночасно перебувають у ремонті — 4 одиниці. В основному це роботи міжнавігаційного характеру: зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартовних лебідок, електродвигунів брашпилів і т. д.
Роботи на рейді тепер виконуються у вийняткових випадках, якщо виникла потреба у відновленні надпланової кількості флоту.
Встановлені дуже жорсткі вимоги щодо звітності і контролю. Заявка надходить через електронний документообіг, майстер разом із суперінтендантом виходять на об'єкт, складають детальне замовлення з фотофіксацією та переліком робіт в електронній картці, що зберігається у базі заявок на ремонт. Після завершення робіт також обов’язкова фотофіксація за принципом “було- стало”.
Протягом січня-лютого на ділянці з ремонту несамохідного флоту здійснено ремонт 20 барж. Витрати часу та матеріалів знизилися за рахунок нового підходу до організації робіт!
Наступний етап реформи: формування у четвертому затоні цілісної інфраструктури з обслуговування флоту УДП.
Заплановано:
Екологічний аудит: територія буде розчищення від сміття, якісно модернізовані системи утилізації лляних та фекальних вод
Розширення судноремонтної інфраструктури: нове обладнання та нові спеціалісти
Створення безпечних та комфортних умов праці: обладнані новою побутовою технікою, інвентарем, меблями блок для харчування співробітників, душові.
Посилення системи охорони та контролю: реконструкція огорожі, прохідної, встановлення відеоспостереження.
Створення ефективної системи забезпечення: модернізація складських приміщень, диджиталізація обліку та документообігу
Координація правового забезпечення виробничого процесу: комплексне отримання всіх необхідних дозвільних документів на всі види робіт
Мета – створити інфраструктуру обслуговування флоту, яка відповідає стандартам ISO. Процес розпочато, триває перезавантаження керівного складу, створюється дорожня карта модернізації по кожному з напрямів.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |