ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
30 днів на виправлення помилки
23.03.2023 / Газета: Чорноморські новини / № 13(22438) / Тираж: 8525

Якщо при зверненні за призначенням субсидії в декларації виявлена помилка, заявникові мають повідомити про це.

Повідомити можуть одним зі способів: в особистій бесіді; поштою; смс-повідомленням; листом на електронну пошту; повідомленням на вебпорталі електронних послуг ПФУ; через портал «Дія».

Для виправлення помилки людина, яка претендує на субсидію, має подати нову декларацію (у разі необхідності змінити дані), або доповнити попередню (якщо обов’язкове для заповнення поле було пропущене).

Термін для виправлення помилки обмежений і становить 30 днів з дати подання документів. Він може бути продовжений лише на час хвороби заявника, що необхідно підтвердити документально.

Якщо помилка не буде виправлена, у призначенні субсидії відмовлять.

Нагадаємо, що житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою споживачам, які самотужки не можуть розраховуватися за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком, комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Законодавством передбачено лише два випадки, коли надміру виплачена субсидія повертається державі: у разі, якщо у заяві чи декларації було за-значено недостовірну інформацію і це вплинуло на встановлення права на житлову субсидію та визначення її розміру, який у результаті перевищив 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 гривень), або коли людина не повідомила про обставини, що впливають на перегляд права на призначення житлової субсидії чи її розміри, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення.

У разі призначення житлової субсидії на наступний період уповноважений орган може утримувати суму надміру виплаченої житлової субсидії під час виплати щомісячних сум субсидій. При цьому поточні виплати можуть бути зменшені не більше, як на 20 відсотків.

Відділ обслуговування громадян №14

(сервісний центр) управління обслуговування громадян

ГУ ПФУ в Одеській області.

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту