ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Екстериторіальність ПФУ
01.06.2023 / Газета: Вечерняя Одесса / № 43-44(11283-11284) / Тираж: 10407

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок «Пенсійний фонд».

Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.

До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:

— призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;

— зміни способу виплати;

— поновлення/припинення виплати;

— переведення виплат за новим місцем проживання;

— консультацій та роз’яснень діючого законодавства;

— видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;

— видачі пенсійних посвідчень;

— надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

— оформлення допомоги на поховання тощо.

Відділ обслуговування громадян № 14 управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Одеській області

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту