ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Старі ліхтери дають життя новим баржам
15.02.2024 / Газета: Вечерняя Одесса / № 13-14(11357-11358) / Тираж: 10407

Новина з Придунав’я: Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG–баржу з використанням старих ліхтерних суден (малих сорокаметрових барж).

Опублікував новину «Укрінформ», посилаючись на Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури. Отже, подробиці — від віце-прем’єр-міністра з відновлення України Олександра Кубракова:

— У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за тривалий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частина з яких здається в оренду у якості так званих «проставок» між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягуючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо. Використання ліхтерів як донорів для створення нових SLG-суден дає нам можливість навіть під час війни системно оновлювати річковий флот. При цьому собівартість виробництва барж SLG значно нижча, ніж будівництво судна з нуля.

Олександр Кубраков також зауважив, що усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону, так і в цілому на розвиток галузі внутрішніх водних шляхів. Це важливо також для забезпечення логістики та експорту зерна.

Важливо: баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування.

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина — 76,5 метра, осадка — 3,1 метра.

Нагадаємо, на початку лютого генеральний директор УДП Дмитро Москаленко повідомив про те, що ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» готує до модернізації перше самохідне судно.

— На теплоході «Капитан Антипов» на нашому заводі виконаний ремонт корпусу та кришок люкового закриття. Корпус, трюми, кришки — наново пофарбовані. Відновлене все, крім двигунів: гвинто-рульовий комплекс, механізми, насоси. Головні та допоміжні двигуни плануємо замінити на австрійській верфі ОSWAG. Початок робіт запланований на квітень цього року, — сказав він.

За словами Москаленка, в Австрії на судні будуть встановлені більш потужні, більш економічні та на порядок більш екологічні двигуни, що відповідатимуть Stage5. Вони вже законтрактовані.

«Капитан Антипов» — пілотний проєкт, який пароплавство фінансує з власного прибутку. Далі на черзі будуть модернізовані ще 4 «самоходки», які потребують значно більшого ремонту. Наступні етапи програми УДП реалізовуватиме із залученням фінансування від міжнародних партнерів. ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП) підписало контракт з австрійською суднобудівною компанією ОSWAG на капітальну модернізацію першого судна за проєктом оновлення свого тягового флоту.

За матеріалами «Укрінформу»

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту