За партнерством Агенції регіонального розвитку Одеської області відбулася U-Nation Conference: Tourism, Resto, Creative, яка зібрала на двох площадках Premier Hotel (вул. Академічна, 32) понад два десятки спікерів та триста учасників. Відбулися цікаві панельні дискусії і виступи, що сприяло вдалому нетворкингу — створенню корисних професійних знайомств.
Про що говорили? Основна тема, мабуть, усіх виступів — рестораторів, виробників вина, діячів культури, керуючих готелів, власників кафе, організаторів туристичних подорожей, викладачів одеських вузів, де у навчальній програмі є дисципліна «підприємництво і туризм» — обговорення тези про те, що влітку Одеса завжди була туристичною столицею України та культурним центром з європейським присмаком. Але в силу різних обставин, передусім із-за війни, такий статус наше місто втрачає. Чому?
На думку ресторатора Дмитра Яіцького, основна проблема — нестача кадрів. Наприклад, кухарів. Невдовзі — новий туристичний сезон. Попри війну Одеса все одно залишається містом, куди їдуть відпочивати, смачно поїсти. Але, вважає Дмитро Яіцький, далеко не всі ресторатори зможуть гідно зустріти гостей. Тому, що нікому працювати. «Але ми не здаємося», — запевнив ресторатор. Адже робота закладів харчування — це робочі місця, зарплатня, податки. І все — вклад у майбутню перемогу.
А на думку бізнес-консультанта, власниці франшизи мережі кав’ярень «Вітер» Оксани Козонової, зараз «у молоді є шанс кар’єрного росту в Україні». Головне — щоб війна скінчилася…
Позитивна тенденція у ці важкі часи — зміцнюється мода і попит на товари українських виробників. Про це говорив співвласник компанії «Вінхол Оксамитне» Костянтин Тінтулов. Вина «Одеський чорний» та «Сухолиманське» торгової марки Villa Tinta увійшли у карту вин багатьох одеських ресторанів. Але гостей міста треба продовжувати навчати вживати локальні українські продукти, додав Дмитро Яіцький. Вдалу формулу запропонувала організатор еногастротурів Тетяна Димнич: «свій до свого по своє», яка має на увазі просування локальних продуктів під час війни.
Якщо ж повернутися до визнання Одеси як культурного центру, то, на думку керівника Одеської кіностудії Андрія Осипова, культура потребує підтримки та інвестування з боку вітчизняного бізнесу. Тоді протистояння агресору в інформаційній війні буде успішнішим.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |