ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
«Оперні шедеври»
08.08.2024 / Газета: Вечерняя Одесса / № 63-64(11407—11408) / Тираж: 10407

Павло Смирнов, Владислав Горай та Віталій Смирнов

Таку назву мав концерт, який став яскравим стартом 215-го театрального сезону Одеського національного театру опери та балету й представив найпотужніші творчі сили: солістів опери, хор та оркестр.

Цього вечора три диригенти театру — три маестро, три різні стилі та темпераменти постали за диригентським пультом Одеської опери. Заслужений артист України Ігор Чернецький та Володимир Врублевський вже добре відомі нашим меломанам, а придивлятися та прислухатися до нового головного диригента було дуже цікаво. Заслужений артист України Василь Коваль приємно вразив, зокрема, чудовою мануальною технікою: під час виконання знаменитого хору Va, pensiero з вердієвського «Набукко» маестро відклав диригентську паличку і немов заграв на уявній клавіатурі в повітрі, керуючи хористами… В цілому в новій програмі «Оперні шедеври» пролунали найпопулярніші, найулюбленіші твори європейської та вітчизняної класичної музики, від Вагнера до Бортнянського.

«Хабанеру» з опери Бізе «Кармен» надзвичайно чуттєво виконала Катерина Лян, Ганна Литвинова заспівала соло Сантуцци у величній хоровій сцені Regina Coeli з «Сільської честі» Масканьї, Віталій Білий вразив куплетами Ескамільо з «Кармен» та монологом Богдана з «Богдана Хмельницького» Данькевича. У трупі з’явилося нове колоратурне сопрано, Марія Туткевич, яка буквально зачарувала арією Йолан з опери Майбороди «Милана».

Автор: Галина МАР’ЇНА


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту