ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Новини  >  Міжнародні відносини
Італійська делегація відвідала Одеський порт
18:50 / 09.02.2024

ОДЕСА, 09 ЛЮТОГО 2024 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Одеський порт відвідала італійська делегація на чолі зі Спеціальним посланником з питань відновлення України Давіде Ла Чечіліа.

Як передає кореспондент ІА «Контекст-Причорномор'я», про це йдеться на Фейсбук-сторінці «Адміністрація морських портів України/Ukrainian Sea Ports Authority».

В повідомленні АМПУ сказано:

Члени делегації зустрілися із заступником Голови ДП «АМПУ» Дмитром Баріновим та начальником адміністрації Одеського морського порту Денисом Карповим.

Під час зустрічі члени делегації обговорили поточну безпекову ситуацію та роботу Одеського порту під час воєнного стану.

💬 Україна продовжує забезпечувати продовольчу безпеку світу. Український коридор сьогодні основний шлях для доступу української агропродукції на світові ринки. Його функціонування важливо не тільки для економіки України. Як один із найважливіших світових виробників агропродукції, Україна вже зараз постачає той обсяг продовольства, який повертає світовому ринку стабільність. До речі, Італія входить до першої п’ятірки країн імпортерів української агропродукції, — розповів Денис Карпов.

Під час зустрічі гості змогли на власні очі побачити наслідки російських атак на портову інфраструктуру, у тому числі і пошкоджену будівлю морвокзалу та готель, який розташований поряд.

💬 Я багато разів бував в Одесі, я дуже люблю це місто. Я пам'ятаю як гуляв морвокзалом — візитною карткою вашого міста, тут завжди вирувало життя. Мені дуже боляче дивитися зараз на зруйновані будівлі, — зазначив Давіде Ла Чечіліа.

Зі свого боку, Дмитро Барінов нагадав, що перші архітектори Одеси були переважно італійці. Талановиті італійські зодчі створили вигляд юної Одеси, надали місту незвичайного колориту, назавжди вписавши його в число найкрасивіших міст Європи.

💬 На початку 90-х років 20-го століття завдяки проєкту італійських архітекторів, портовики повністю оновили і реконструювали будівлю морського вокзалу. Цікавий факт — похиле скло для фасаду будівлі доставляли на баржах через Середземне море з італійського Трієста, — розповів Дмитро Барінов.


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту