ОДЕССА, 17 ЯНВАРЯ 2021 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Председатель Одесской областной государственной администрации посетил Одесский областной лицей №6, в котором работает тренинговый центр инклюзивных технологий.
Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в пресс-службе Одесской ОГА.
В сообщении облгосадминистрации сказано:
Очільник області Сергій Гриневецький відвідав Одеський обласний ліцей №6, у межах якого функціонує тренінговий центр інклюзивних технологій, який розпочав свою роботу з вересня минулого року. Ліцей надає можливість дітям з особливими освітніми потребами отримувати рівний доступ до якісної освіти з урахуванням індивідуальних особливостей кожного.
Наразі він є єдиним в Україні освітним закладом такого типу та являє собою освітню платформу для фахівців різних інклюзивно-ресурсних центрів, педагогів, дітей та батьків. До його основних напрямків належать впровадження нових діагностичних технологій, адаптація, включення дітей в соціум та супровід інклюзивного навчання.
Сьогодні центр співпрацює з ПУНПУ ім. Ушинського, фахівцями відділу раннього втручання Одеського обласного медичного центру психічного здоров’я, громадськістю та благодійними організаціями — «Сонячні діти», «Особлива дитина» та інші.
Сергей Гриневецкий ознайомився із діяльністю ліцею та тренінгового центру, відзначив, що ведеться велика робота в контексті розвитку інклюзивного навчання.
Основна проблема, яку окреслив голова ОДА – технічно та морально застарілий стан спального корпусу інтернату, їдальні, підсобних приміщень.
«З метою поліпшення умов проживання, навчання та виховання дітей необхідно здійснити відповідні відновлювальні та ремонтні роботи, зокрема системи опалення, покрівлі, меблів та обладнання, монтаж системи пожежної безпеки, для чого обласною владою будуть залучені відповідні інвестори» – наголосив голова ОДА.
Для довідки.
Протягом минулого року на Одещині інклюзивне навчання було організовано у 478 закладах освіти. В області утворено розгалужену мережу інклюзивно-ресурсних центрів на рівні 38 територіальних громад. На сьогодні фахівці працюють над тим, аби створити єдиний інклюзивний освітній простір, який би налагодив роботу з корекційних та реабілітаційних послуг та інтегрував дітей з особливими освітніми потребами до суспільства.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.017Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |