ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Новини  >  Влада
В Одеській ОДА розглянули питання субсидій та звернень громадян
15:19 / 11.01.2022
Власти

ОДАОДЕСА, 11 СІЧНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький провів апаратну робочу нараду з важливих питань життєдіяльності регіону.

Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі Одеської ОДА.

У повідомленнях облдержадміністрації сказано:

Голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький провів апаратну робочу нараду, в рамках якої директор Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської ОДА Тетяна Дементьєва доповіла про стан призначення та виплат житлових субсидій та пільг в Одеській області в минулому, 2021 році.

«Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою мешканцям домогосподарств, отримання житлових субсидій не пов’язане і не тягне за собою зміни форми власності житла. Житлові субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та розміром обов’язкового відсотку платежу. Право на отримання субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, проживають у житлових будинках та чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу. Призначення житлових субсидій здійснюється структурними підрозділами виконавчих органів влади з питань соціального захисту населення. Інформація про призначення житлової субсидії вноситься відповідним структурним підрозділом до Єдиного Державного реєстру отримувачів житлових субсидій. Надання населенню житлових субсидій та пільг регулюється низкою нормативних документів, зокрема постановами Кабінету Міністрів України, що були прийнято за період з 1995-го по 2019-й рік. На разі за призначенням субсидії слід звертатися до місцевих Центрів надання адміністративних послуг», – зазначила Тетяна Дементьєва.

Також директор Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської ОДА повідомила, що впродовж 2021-го року, з метою надання допомоги на оплату найбільш незахищеним категоріям громадян, до чинного законодавства внесені окремі зміни.

«Право на отримання житлової субсидії набувається особою також у наступних випадках: наявність у власності саморобного транспортного засобу або мотоциклу вартістю менше 4-х мінімальних заробітних плат, яким менше 5-ти років; відсутність доходів у зв’язку з перебуванням у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 6-річного віку (за висновком лікаря); придбання житла за рахунок коштів, виділених з державного чи місцевого бюджету. Окрім того, під час визначення права осіб на отримання житлової субсидії не враховуватимуться житлові приміщення, якщо у власності знаходиться більше ніж одне житлове приміщення (квартира, будинок), які розташовані у сільський місцевості та у селищах міського типу, а також ті, на які оформлено заповіт» – відзначила Тетяна Дементьєва.

Минулого року житлову субсидію у готівковій формі отримували понад 82,2 тисяч домогосподарств на суму 645 млн грн, при цьому з них 44,1 тисяч домогосподарствам субсидію нараховано в автоматичному режимі, тобто без спеціального звернення. При цьому, додала Тетяна Дементьєва, основними напрямками призначення житлової субсидії є відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Окремо – визначено категорію громадян, яким надавались пільги з повного або часткового звільнення від оплати проїзду, житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, придбання твердого палива і скрапленого газу.

«На разі, в Одеській області, в Єдиному Державному автоматичному реєстрі пільговиків перебувають на обліку понад 419,5 тисяч осіб: учасники, ветерани та інваліди війни, учасники бойових дій, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, діти війни, жертви нацистських переслідувань, ветерани праці, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени багатодітних сімей тощо. Минулого року зазначеним категоріям громадян надано пільг на загальну суму 285 млн грн, у тому числі через інтегровану інформаційну систему «Соціальна громада» – сказала директор Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської ОДА Тетяна Дементьєва.

***

Основна форма участі громадян у процесі державного управління– «звернення громадян». Саме тому на апаратній нараді Одеської облдержадміністрації, яку провів голова ОДА Сергій Гриневецький, було розглянуто результати роботи зі зверненнями громадян за ІV-й квартал 2021-го року.

«Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», низки розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації та інших нормативних актів протягом ІV-го кварталу 2021 року вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян до облдержадміністрації, при цьому облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснюється окремо від інших видів діловодства. Впродовж зазначеного періоду нами опрацьовано 880 заяв, скарг та пропозицій (у тому числі 305 колективних), з яких 213 отримано поштою та 243 – в ході особистого прийому працівниками відділу роботи із зверненнями громадян. Загальна кількість заявників становить 9690 осіб» – повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян Одеської облдержадміністрації Інна Попазова.

За інформацією Інни Попазової, переважна більшість звернень (396) надійшла від мешканців міста Одеси та Одеського району (106). Статистика по іншим районам: Ізмаїльський – 75, Білгород-Дністровський – 67, Подільський – 45, Болградський – 36, Роздільнянський – 31, Березівський – 19.

«За тематикою найбільша кількість звернень – з питань соціального захисту (226) та комунального господарства (176). До питань, які турбують мешканців Одещини – охорона здоров’я (67), аграрна політика та земельні відносини (50), житлова політика (34), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (24). Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом ІV-го кварталу 2021-го року: 12 – вирішено позитивно, 491 – надано роз’яснення, 105 – перебувають у стадії розгляду, 260 – переслано за належністю відповідно до норм чинного законодавства» – сказала начальник відділу роботи із зверненнями громадян Одеської облдержадміністрації Інна Попазова.

«Для попередження та оперативного реагування на проблеми, що найбільше турбують мешканців області, Одеська обласна державна адміністрація продовжує здійснювати моніторинг надходжень і стану розгляду звернень, які за дорученням розглядають структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрації та міські ради міст обласного значення. Аналітичні інформаційні довідки та узагальнені статистичні матеріали надаються Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України», – зазначила начальник відділу роботи із зверненнями громадян ОДА.

Впродовж ІV кварталу 2021 року приймались усні звернення від громадян, які звертались на гарячі лінії облдержадміністрації – на «телефон довіри» та «гарячу телефонну лінію» облдержадміністрації. Додаткові інформаційні канали, через які громадяни Одеської області мають можливість звернутися до Одеської ОДА: «гаряча телефонна лінія» (048) 7189284; «телефон довіри» (048) 7189271; електронна пошта obr_citizen@odessa.gov.ua; офіційна інтернет-сторінка ОДА, де розміщено відповідну інформацію https://oda.odessa.gov.ua/oda/contact-oda/pryjom-gromadyan/.


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.015
Перейти на повну версію сайту