ОДЕСА, 10 ТРАВНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Сервісні центри Міністерства внутрішніх справ України запускають чат-бот з оцінки надання послуг.
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили у відділі комунікації поліції Одеської області.
В повідомленні правоохоронців сказано:
Сервісні центри МВС запускають новий проєкт з оцінки надання послуг – чат-бот «СВОЇ». Він допоможе нам завдяки вашій зворотній реакції підвищити якість послуг.
Через цей сервіс громадяни зможуть вільно комунікувати з сервісними центрами МВС і оцінювати їхню роботу за різними критеріями.
А ми швидко дізнаватимемося, що саме потребує вдосконалення та оперативно реагуватимемо на ситуацію.
Адже все дуже просто. Необхідно відсканувати QR-код, що розміщений у приміщенні сервісного центру МВС і відповісти на 4 запитання. У разі потреби, клієнт може надіслати більш розгорнуте звернення. Тож 30 секунд і ваша оцінка та звернення вже в нас.
Чат-бот допоможе нам визначити настрій клієнтів, рівень задоволеності громадян та оцінити якість наданих послуг. Це також дасть нам змогу сформувати рейтинг кожного окремого сервісного центру МВС.
Наразі ми підключили до чат-боту сервісні центри МВС м. Києва, але незабаром долучимо і всі наші сервісні центри МВС.
Чат-бот «СВОЇ» – це ще один крок до вдосконалення та європейського сервісу. За вибір, який дається дорогою ціною.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |