ОДЕСА, 01 ЛИСТОПАДА 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Українське Дунайське пароплавство започатковує роботу нового проекту, який ускладнить російським агресорам шантажування світу можливістю зриву «Зернової ініціативи».
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі ГУ ДСНС України в Одеській області.
У повідомленні підприємства сказано:
рф повідомила, що припиняє участь в зерновій угоді. Україна не порушила жодного пункту «Ініціативи про безпечне транспортування зерна і агропродукції через українські порти». Але агресор програє на полі бою. І намагається шантажувати світ, створюючи гострий дефіцит продовольства в країнах Азії та Африки.
Ще влітку ми передбачали, що рф може в будь-який момент зірвати «Зернову ініціативу». Тому наполегливо і системно розвивали наш проєкт «Дунайський зерновий шлях».
Зокрема, УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових. Ми також домовилися з нашими румунськими партнерами — групою компаній TTS — про більш швидку та ефективну схему перевалки у порту Констанци.
Наш «Дунайський зерновий шлях» вже починає працювати. Це безпечна та гарантована доставка аграрної продукції з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП.
За рахунок більш швидкого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться нести фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу.
Важлива складова проєкту – оснащення суден системами он-лайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількості судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За нашим прогнозами, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць.
На другому етапі проєкту «Дунайський зерновий шлях» передбачається будівництво нових барж, адже ми фактично вичерпали можливість збільшення «тоннажу». Крім того, вже у найближчий час починається модернізація тяги – капітальний ремонт самохідного флоту з заміною двигунів.
Керівництво Міністерства інфраструктури принципово підтримало наші пропозиції. УДП пропонує направити в програми розвитку левову частку прибутку цього року (після сплати податків та дивідендів). Адже ситуація вимагає швидких дій та конкретних результатів! У найближчий час також плануємо направити сили на залучення в наші проєкти міжнародних інвесторів.
Не лише ми, УДП, розуміємо, що розвиток дунайської логістики є надважливою складовою економічної безпеки України. Спостерігаємо, як активно інвестують та розбудовують логістичну інфраструктуру на Дунаї деякі українські приватні оператори. Це потужні гравці ринку, які бачать перспективу не на один рік. Що є підтвердженням того, що ми обрали правильний курс. Інвестиції у «Дунайський зерновий шлях» — це посилення потенціалу країни та ключ до успіху нашої компанії.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |