ОДЕСА, 20 СЕРПНЯ 2024 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Містяни, які мають заборгованість за спожиті комунальні послуги, можуть укласти договір реструктуризації, тобто оплати боргу частинами.
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в департаменті інформації Одеської міськради (телеграм-канал).
В повідомленні міськради сказано:
Укласти договір можна як офлайн, так і в онлайн-режимі, якщо споживач перебуває за межами міста чи країни.
Після укладення угоди реструктуризації споживачу не нараховують штрафні санкції.
Для укладення договору реструктуризації необхідно зробити такі кроки:
1. Звернутись особисто за адресами: м. Одеса, вул. Варненська, 27 або вул. Балківська, 1-Б;
- звернутись на офіційні електронні пошти підприємства: office@teplo.od.ua stz@teplo.od.ua у разі відсутності фізичної можливості відвідати Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» особисто, в тому числі з причини перебування за межами України;
2. Надати особисто або на вищевказані електронні пошти відповідну заяву, яка оформлюється в довільній формі. Фахівці підприємства (особисто, онлайн або в телефонному режимі) допоможуть її правильно скласти;
3. Додати до заяви КОПІЇ таких правовстановлювальних документів:
- паспорт та ІПН (або ID-картку);
- документи на право власності (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про спадщину, Договір дарування тощо) та Витяг з реєстру прав власників;
- технічний паспорт на квартиру (усі сторінки);
- довідку ЦНАП про зареєстрованих у помешканні (бажано);
- довідку про зареєстрованих осіб у приміщенні (у випадку отримання пільги чи субсидії);
- контактний номер телефону.
Якщо договір укладає представник власника, то обов’язково має бути довіреність від власника (завірена відповідно до чинних правових норм) та його паспорт.
Зв’язатися з фахівцями та проконсультуватися можна за телефонами:
- абонентський відділ Пересипського району (063) 361-55-73; (063) 361-55-83; (048) 705-64-11;
-абонентський відділ Приморського району (063) 361-56-86; (063) 361-56-88; (063) 361-28-92;
- абонентський відділ Київського району (063) 361-67-22; (063) 361-28-51; (048)705-61-25;
- абонентський відділ Хаджибейського району (063) 361-41-87; (048) 705-64-10;
- кол-центр (центральний абонентський відділ): (048)705-61-00; ;
- центральна диспетчерська: (048) 705-62-49;
- офіційна електронна пошта підприємства: office@teplo.od.ua або stz@teplo.od.ua.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |