ОДЕСА, 19 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Українське Дунайське пароплавство за півроку перевезло вже 3,3 тис TEU контейнерними караванами.
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі ГУ ДСНС України в Одеській області.
У повідомленні підприємства сказано:
УДП вперше почало контейнерні перевезення майже пів-року тому. Спочатку це був експеримент, виключно ініціатива нової команди. Ми бачили, що внаслідок блокади морських портів Одеси, контейнерні перевезення поставлені на стоп. Водночас попит має залишатись.
Питання полягало лише в тому – чи зможемо на Дунаї створити працюючий логістичний ланцюжок, наскільки виправданою буде економіка проекту, чи зможемо знайти баланс між вантажними потоками з країни і в країну?
Але ми це зробили! Контейнерні перевезення запрацювали!
Наприкінці травня вдалося вийти на новий рівень логістики та сформувати перший контейнерний караван у складі самохідного судна «Капітан Ширков» і п’яти барж.
З того часу контейнерні перевезення флотом УДП стали регулярними. Сформувався пул фрахтувальників, стабільно забезпечується необхідний обсяг як експортних, так і імпортних вантажів. Починаючи з серпня вирішили повністю перейти на роботу у режимі контейнерних караванів. Наша ідея виправдала себе на сто відсотків.
За півроку перевезено контейнерів в об’ємі 3298 TEU. Під контейнерний напрям задіяно 12 суден (відкритих барж та суховантажних суден-штовхачів).
Серед експортних вантажів: метали, соняшниковий шрот та масло, алкогольні вироби, молоко, деревообробна продукція, горох, зерно насипом.
Серед імпортних вантажів: електроніка, труби, запчастини до агарної техніки, автомобільні покришки, рис та інші продукти харчування. Лише в рамках Всесвітньої продовольчої програми ООН ми перевезли приблизно 600 TEU контейнерів з гуманітарними вантажами.
Одночасно є питання, які ще доводиться вирішувати. По-перше, це перевантаженість контейнерної перевалки в українських портах, де першочергово оброблюються морські судна, та обмеженість можливостей для накопичення контейнерів. По-друге, це тривалий час оформлення транзитної декларації в Галаці і затримки обробки барж на контейнерному терміналі DP World у Констанці, де навантажувально-розвантажувальні операції часто виконуються без відповідного планування.
Тим не менш, незважаючи на тимчасові складнощі, напрям контейнерних перевезень на Дунаї буде продовжувати розвиватись. Покладаємо на нього великі надії.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |