До червня 2012 року Південна залізниця на основі конкурсних торгів придбає 2 швидкісні міжрегіональні поїзди. Таке рішення було прийнято на черговому засіданні постійно діючого Інвестиційного комітету Укрзалізниці.
Окрім того, на засіданні йшлося про закупівлю послуг з модернізації при капітально-відновлювальному ремонті пасажирських вагонів для Львівської залізниці. Передбачається до 20 грудня 2010 року відновити 6 купейних вагонів з кондиціюванням повітря моделі 47К та 2 вагони типу РІЦ для продовження терміну їх експлуатації на 15 років та збільшення міжремонтного пробігу до 450 тис. км.
Також Інвестиційний комітет розглянув питання про відновлення залізничного сполучення на ділянці Рядова – Грекувата Криворізької дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці з реконструкцією аварійного мосту 27 км. Завершити повний комплекс робіт з перекриттям новими рейками планується у березні 2011 року. Це дозволить значно скоротити час проходження поїздів, які зараз рухаються в об’їзд cтанції Грекувата, а також створить можливість для здійснення капітального ремонту аварійного мосту 109 км.
На засіданні Інвестиційного комітету також йшлося про початок реалізації проекту із впровадження системи GPS моніторингу дільниці Одеса-Колосівка Одеської залізниці. Використання координатно-тимчасової інформації з супутників ГЛОНАСС/GPS спільно з системою диференційної координації дозволить визначити в режимі реального часу місцезнаходження локомотивів на перегоні і станції, а також підвищити ефективності перевізного процесу та безпеки руху потягів. На сьогодні Одеська залізниця розпочала роботу з розробки та впровадження систем експлуатації локомотивів обладнаних рейкозмащувачами на основі застосування супутникових технологій, впровадженням RFID технологій для контролю за використанням локомотивів і локомотивних бригад, розробкою електронних схем ділянки Одеса-Сортувальна – Колосівка і електронної схеми ст. Одеса-Сортувальна для впровадження тренінгової системи.
Система забезпечує видачу голосових постійно діючих попереджень згідно з наказом начальника Одеської залізниці, а також аудіозапис інформації про переговори по радіостанції в кабіні машиніста локомотива. Окрім голосових повідомлень є можливість виведення додаткової звукової або візуальної інформації для машиніста.
Систему GPS моніторингу з жовтня 2009 року одеські залізничники в дослідному режимі випробовують на ділянці Арциз – Березине і вже отримали позитивний результат.
Довідка. Інвестиційний комітет Укрзалізниці був утворений у березні 2010 року з метою оцінки техніко-економічної ефективності проектів, що підлягають фінансуванню за рахунок залучених коштів, а також доцільності включення в довгострокові, середньострокові та щорічні плани об’єктів капітального будівництва, модернізації та придбання основних засобів.
Київ, вул. Стадіонна, 6А,
тел.: (044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72,
факс (044) 465-24-39,
е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ УКРЗАЛІЗНИЦЯ ПРЕС-ЦЕНТР
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.012Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |