ІА «Контекст Причорномор'я»
Прес-релізи
Послідовне та виважене управління начальника залізниці вивело Одеську магістраль на принципово новий рівень якості
02.11.2010 в 15:04
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Ілля Левицький вдруге очолив Одеську залізницю 15 лютого 2008 року. Майже за 3 роки виваженого керівництва Одеська залізниця досягла значного зростання якісних та кількісних показників.

Основним напрямком роботи, на яких сконцентровано максимальну увагу очільника залізниці, – це забезпечення своєчасного, безпечного та якісного перевезення пасажирів та вантажів, що передбачає вдосконалення технологій процесу перевезень, підвищення надійності роботи всіх технічних засобів та покращення умов праці залізничників.

У вересні 2009 року відкрито новий транзитний маршрут до Латвії та Естонії через Білорусію. Це стало можливим в результаті об’єднання двох маршрутів «Вікинг» (Одеса-Клайпеда) та «Зубр» (Таллін-Рига-Мінськ), якими курсують контейнерні поїзди, що призначені для прискореної доставки вантажів споживачам. Завдяки цьому з’явилася можливість перевозити вантажі відразу декількох прибалтійських портів в чорноморському напрямку та зворотно, а це 20-25% додаткового транзиту. «Виходячи з переваг проекту «Вікинг», Комісія Євросоюзу з транспортних перевезень визнала його кращим проектом організації міжнародних перевезень вантажів 2009 року. Маршрут між Чорним та Балтійським морями поїзд долає за 56 год. 30 хв. Час перевезення від портів України до Таллінна становить 3,25 доби, що менше часу доставки контейнерів автомобільним транспортом який доставляє вантаж за 4-6 діб», — зазначає Ілля Левицький.

Першочергове завдання для залізничників сьогодні – це покращення стану колії, адже від цього залежить забезпечення безпеки руху. Майже за 3 роки залізничники модернізували 290,94 км колії, капітально відремонтували – 435,2 км, провели комплексно-оздоровчий ремонт – 621,2 км колії, замінили на нові – 718 комплектів стрілочних переводів (з них 600 комплектів на залізобетонних брусках), замінили на нові 115,23 км колії та відремонтували середнім ремонтом 318 комплектів стрілочних переводів.

У 2008 році на ділянці Одеса-Ізмаїл залізничники закінчили капітальний ремонт колії та переїздів, модернізували прилади електрозабезпечення, сигналізації та зв’язку, а також капітально відремонтували виробничі приміщення – все це було зроблено для покращення умов експлуатації та для забезпечення безаварійності руху залізничного транспорту.

У 2009 році прокладено другу колію з обладнанням засобами автоблокування та електрифікації на перегоні Кавуни – пост 1100 км ділянки Помічна-Колосівка.

Нещодавно були закінчені роботи з модернізації постів електричної централізації стрілок та сигналів станцій Арциз, Олександрівка, Чорноліська та Херсон.

Важливого значення надає керівництво розвиткові «кримського напрямку» (ділянка Бурти – Користівка – Знам’янка – Долинська – Миколаїв – Херсон – Вадим), що збільшує пропускну здатність цієї ділянки. Наразі пропускна здатність ділянки підвищена майже в 2 рази – з 10 до 18 пар вантажних поїздів на добу.

Впродовж 2008-2009 рр. збудували та здали в експлуатацію такі залізничні об’єкти виробничого значення, як приміщення колісного цеху локомотивного депо Котовськ, відділення мийки колісних пар і буксових вузлів з автоматизованим комплексом в моторвагонному депо Одеса-Застава-1.

Серед основних пріоритетів діяльність Одеської залізниці — питання ресурсо- та енергозбереження За три роки за рахунок виконання Програми енергозбереження структурними підрозділами залізниці було отримано економічний ефект — 293,7 млн грн.

Активно ведеться спільна робота з Дорожнім комітетом профспілки. За цей період стали комфортнішими для залізничників будинки та кімнати відпочинку локомотивних бригад. Капітальний ремонт будинків відпочинку локомотивних бригад завершено на станціях Білгород-Дністровський, Долинська, Знам’янка, Колосівка, Котовськ,Одеса-Сортувальна, Одеса-Товарна, Помічна, Роздільна, Цвіткове та кімнат відпочинку станції Миколаїв. Цього року завершуються роботи з будівництва бригадного дому станції Берегова та реконструкція санаторію-профілакторію під житло для залізничників в місті Сміла.

Два роки поспіль Одеська залізниця займала перше місце в галузевих змаганнях серед залізниць за виконання основних показників діяльності.

Досвідченість, цілеспрямованість, вміння виявити проблему, враховуючи її взаємозв’язок з іншими задачами, почуття відповідальності – ці професіональні якості начальника Одеської залізниці неодноразово знаходили відгук у почесних званнях та нагородах. Так, за високий професіоналізм, управлінську майстерність, активну участь у ринкових та соціальних перетвореннях у країні, значний внесок у розвиток економіки України та високоефективне керівництво Експертна рада Асамблеї ділових кіл (Міжнародна громадська організація провідних промисловців, бізнесменів, діячів освіти, науки, культури, журналістів) у 2009 році присвоїла Іллі Левицькому почесне звання “Кращий керівник року”.

За підсумками конкурсів і рейтингів, які є складовою частиною проекту Асамблеї “Українці в ореолі європейської слави”, Державне підприємство “Одеська залізниця” за забезпечення динамічного розвитку підприємства в галузі “Транспорт” стало лауреатом Всеукраїнського рейтингу “Кращі підприємства України”. Таке визнання в черговий раз засвідчило, що начальник Одеської залізниці згуртував колектив трудівників-однодумців, здатних вирішувати найскладніші завдання, орієнтовані на підвищення якісних показників та забезпечення цілісності економічного простору країни, її транзитний потенціал.

Тому напередодні святкування визначного свята 145-річчя магістралі та Дня залізничника стає зрозумілим девіз магістралі — «Впевнено в майбутнє!»

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ ПРЕС-СЛУЖБА

* Прес-релізи розміщуються на сайті ІА «Контекст-Причорномор'я» у тому вигляді, в якому вони надіслані, без редакторського виправлення.

© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012
Перейти на повну версію сайту