На останньому Інвестиційному комітеті Укрзалізниці, засідання якого відбулося 08.07.2011 року було прийнято рішення про придбання залізницями низки колійних машин.
Зокрема Львівська, Південно-Західна, Придніпровська та Південна залізниці придбають по сучасній машині для виправки та рихтування колії із стабілізацією безперервної дії (Duomatic 09-32xDYN — 2 од. та Duomatic 09-3Х DYN – 2 од.). Результатом запровадження сучасних машин є якісне виконання усіх видів колійних робіт та економія коштів від експлуатації однієї машини замість п’яти-шести машин старого зразка.
Одеська залізниця придбає колієвимірювальний вагон (КВЛ-П2.1). Також Південно-Західна та Південна залізниця запланували поповнити парк колійної техніки по одній щебенеочисній машині (РМ-80). Львівська та Донецька залізниці запланували у поточному році придбати по вагону-дефектоскопу (ВД-УМТ-1).
Для проведення робіт з електрифікації залізниць Одеська залізниця придбає самохідну машину для розкатки контактного дроту. Дана машина дає змогу скоротити тривалість виконання робіт та зменшити кількість «вікон» на ділянках з інтенсивним рухом поїздів. Увесь процес з монтажу однієї анкерної дільниці займатиме 2-3 години з закриттям колії, що вдвічі швидше, ніж зараз. Слід зазначити, що така машина буде вперше використовуватися на залізницях України.
Довідка. Інвестиційний комітет Укрзалізниці був утворений у березні минулого року з метою оцінки техніко-економічної ефективності проектів, що підлягають фінансуванню за рахунок залучених коштів, а також доцільності включення в довгострокові, середньострокові та щорічні плани об’єктів капітального будівництва, модернізації та придбання основних засобів.
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ УКРЗАЛІЗНИЦЯ ПРЕС-ЦЕНТР
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.012Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |