ІА «Контекст Причорномор'я»
Прес-релізи
У Пенсійному фонді України розпочав діяти веб-портал електронних послуг
05.07.2013 в 13:50
.

http://portal.pfu.gov.ua/

Час не стоїть на місці, змінюється життя, змінюємося і ми, прагнучи досконалості у всьому. Нам дуже хочеться, щоб ми, витрачаючи якнайменше сил, могли робити будь-які справи. Тому і прагнемо, щоб наші сучасні технології повсякчас удосконалювалися, щоб позбавити нас зайвого клопоту.

Одним із помічників, який допомагає нам у повсякденному житті є Інтернет, який стрімкими темпами увірвався в кожен дім. За його допомогою можна вирішувати будь які життєві проблеми за декілька хвилин.

Ось і Пенсійний Фонд України не стоїть на місці, піклуючись про своїх громадян ПФУ створив веб-портал електронних послуг, на який можна потрапити за допомогою Інтернету.

Так, громадяни та застраховані особи, зайшовши на сайт, дізнаються про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу; про права, обов'язки та відповідальність отримувачів пенсійних та інших виплат, які здійснює ПФУ; про порядок отримання і використання пенсійного посвідчення; про умови , порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Для застрахованих осіб корисною виявиться інформація про права, обов'язки та їх відповідальності; про порядок отримання та використання свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування; про порядок організації прийому громадян в територіальних органах ПФУ

Також на веб-порталі представлені зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання.

Страхувальники та фізичні особи зможуть дізнатися про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу; про умови нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших обов'язкових платежів; про умови і порядок складання та подання звітності; про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України.

Також для них представлені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для постановки на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздруківки або зчитування таких документів в електронному вигляді.

Крім того, всі бажаючі користувачі зможуть дізнатися про хід розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуються на прийом в територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник отримує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.

Наша адреса: вул. М. Арнаутська , № 47. Тел. 42-80-68, 711-79-16, 725-19-73.

Лич Наталя Олександрівна – начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління ПФУ В Приморському районі м. Одеси

* Прес-релізи розміщуються на сайті ІА «Контекст-Причорномор'я» у тому вигляді, в якому вони надіслані, без редакторського виправлення.

© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012
Перейти на повну версію сайту