ІА «Контекст Причорномор'я»
Прес-релізи
РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН — ОСОБЛИВУ УВАГУ
16.01.2015 в 12:48
Управление Пенсионного фонда Украины в Приморском районе

Завжди можна зустріти відвідувачів в приміщенні управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси, у цьому немає нічого дивного, адже на обліку в управлінні перебуває більш ніж 56288 пенсіонерів, яким призначено пенсії відповідно до діючого пенсійного законодавства.

Для забезпечення якості обслуговування та для зручності громадян, що мешкають на території Приморського району міста, управління має одне приміщення за адресою: вул. Рішельєвська,60, в якому розташовані відділи з призначення та виплати пенсій, за іншою адресою: вул. М. Арнаутська,47/49 знаходиться відділ по контрольно-перевірочній роботі, та й безпосередньо в приміщенні управління за адресою пров. Світлий,8 проводять прийом громадян начальник управління, перший заступник начальника управління, керівники підрозділів.

У 2014 році до управління 580 письмових звернень. На всі звернення надано відповіді у встановлений законодавством термін.

Звернення людини до Пенсійного фонду — це не лише бажання отримати роз'яснення про виплати, які надходять щомісяця, але і прагнення знайти співрозмовника, людину, що вислухає та зрозуміє. Тому рівень роботи фахівців управління Пенсійного фонду має відповідати дуже високим вимогам, адже основна мета їх діяльності — повага і допомога людям. Спеціалісти, що працюють в управлінні, завжди відкриті для спілкування з тими, хто цього потребує.

У багатьох випадках пенсіонери навіть не йдуть на прийом, а отримують необхідну консультацію протягом робочого дня за телефонами “гарячих ліній”, номери яких оприлюднені у друкованих засобах масової інформації.

З метою підвищення рівня поінформованості населення про пенсійне забезпечення та попередження повторних звернень громадян посилено інформаційно-роз'яснювальну роботу. Активно проводяться заходи щодо роз'яснення пенсійного реформування, норм чинного законодавства, висвітлення діяльності управління шляхом проведення зустрічей в трудових колективах, виступів в засобах масової інформації, розміщення матеріалів у місцевих газетах.

Як показує досвід, найбільш ефективним у роз'яснювальній роботі є живе спілкування з людьми. Тому спеціалістами управління проводяться виїзні прийоми громадян за місцем проживання. За 2014 рік проведено 70 таких прийомів. Повідомлення про проведення виїзних прийомів робляться заздалегідь через працівників ЖКС району.

Протягом поточного року працює Державна установа “Соціальний контактний центр”, яка спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну “гарячу лінію” та вжиття заходів для вирішення порушених в них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. На протязі всього року таких звернень до управління надійшло 133, усі вони були розглянуті своєчасно та в повному обсязі.

Кожна людина — це насамперед особистість, і поважне відношення до відвідувачів управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси — на першому місці.

Начальник відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси Івко Лілія Степанівна

* Прес-релізи розміщуються на сайті ІА «Контекст-Причорномор'я» у тому вигляді, в якому вони надіслані, без редакторського виправлення.

© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013
Перейти на повну версію сайту