ІА «Контекст Причорномор'я»
Прес-релізи
Інновації, тренди та кращі HR-рішення роботодавців 2020
10.10.2020 в 13:31

Відбулась кейс-конференція Премії HR-бренд Україна 2020 «Інновації, тренди та кращі HR-рішення 2020».

Цей захід — перший етап унікального конкурсу HR-проєктів, який проходить в Україні вже 10 рік. Цього року на здобуття Премії в різних номінаціях претендують 33 компанії, які подали 40 HR-кейсів. Найбільше серед учасників — представників галузей IT, ритейл та банків, промисловості, FMCG та агро, а в центрі уваги номінантів цього року — питання навчання та залучення працівників, потенційних кандидатів та молоді, побудова бренду роботодавця у нових реаліях, трансформація HR-системи через автоматизацію процесів та використання діджитал-інструментів, трансформація корпоративної культури, і, звичайно, антикризові проєкти, які акумулюють той унікальний досвід бізнесу у роботі з людьми в період пандемії.

ТРЕНДИ 2020

Одне з головних завдань Премії — простежити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, виокремити теми, які є найбільш актуальними у питанні роботи з персоналом.

І хоча проєкти номінантів, традиційно, дуже різноманітні за своєю проблематикою та реалізацією та охоплюють майже всі напрямки HR-функції, досить яскраво проявляються наступні тенденції сфери:

• Комплексні антикризові підходи бізнесу до пандемії COVID-19 та карантинних умов роботи працівників. Це антикризові рішення, які направлені на переведення працівників у віддалений формат роботи, підтримку їх ментального та фізичного здоров’я , створення нових підходів до залучення працівників на карантині, допомога медичним закладам у регіонах і містах, де знаходяться офіси компаній:

- Knock Out COVID-19 — SoftServe

- СтопКоронавірусРазом — Kernel

- Б Л И Ж Ч Е. Навчайся. Спілкуйся. Тренуйся. Знай — razom communications

- Корпоративне радіо ALFA FM — Альфа-Банк

- Join the Idea – Join JTI! — JTI

- Stay Up — SRH в Україні

• Нарощування інтелектуального капіталу компаній. Потреба в перманентному навчанні та підвищенні кваліфікації персоналу. Частина компаній концентрувалась на розвитку вузькопрофільних навичок, частина – на управлінських талантах. Були й такі, які ставили собі ціль розвиток як професійних, так особистісних якостей. Зокрема темі навчання співробітників були присвячені проєкти:

- «АГРО ШКОЛА» — центр агроінтелекту» — КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

- Школа буріння — Укргазвидобування

- Проєкт корпортативного навчання Bayadera Academy — Баядера

- Spring Booster: стиснутися перед стрибком — StarLightMedia

- Програма МРА (Master’s of Public Administration) — Маріупольська міська рада

- TALENTS FOR TALENTS — Альфа-Банк

- World's Fastest Pizza Maker — Domino's Pizza

- Better Together — Агротек.

• Переосмислення корпоративних культури та цінностей. Події 2020 року відчутно актуалізували потребу у спільних цілях, переконаннях, які розділяє кожен працівник компанії. Вони – та основа, яка дозволяла підтримувати високий рівень ефективності та продуктивності у найстресовіші періоди. Про корпоративну культура та цінності йшлось у кейсах

- Трансформація корпоративної культури об'єднаного банку — Альфа-Банк

- Категоризація Персоналу — Золотий Вік

- Еволюція культури Lantmannen — Лантманнен Акса

- Цінності як основа корпоративної культури: як ми формували цінності, проживаючи по одній в місяць — Parimatch Tech

- Людяне EVP як ДНК компанії — Intellias.

• Турбота про здоров’я співробітників та благополуччя працівників. Якщо ще рік тому wellbeing програми були просто трендом, то зараз вони фактично мають стати обов’язковою складовою компаній, які піклуються про майбутнє свого бізнесу. В умовах пандемії, локдауну та віддаленої роботи компанії зіштовхнулися з додатковим викликами: cтан стресу, виснаження і невизначеності, перехід життя з офлайн в онлайн, щоденні зміни в світі та нформаційна перевантаженість, work from home – багато компаній почали фокусуватися концепції wellbeing.

Так, у DataArt wellbeing — це частина корпоративної культури. Орієнтуючись на фахівців, як на головну цінність і капітал компанії, у DataArt створюють умови праці і програми, які спрямовані на персональне благополуччя працівників та їх ментальне здоров’ї, всі комунікації на зовнішню і внутрішню аудиторії побудовані для формування стейтменту «Wellbeing — норма в сучасному суспільстві». Компанія DataArt подала на здобуття Премії HR-бренд проєкт «DataArt Wellbeing Weeks».

• Впровадження принципів соціокультурного різноманіття (Diversity&Inclusion). Компанія Syngenta, яка цьогоріч виступила партнером Премії та запровадила спеціальну тематичну номінацію Diversity&Inclusion, стверджує, що сьогодні варто виділяти такі основні напрями політики D&I, як розвиток і турбота про таланти, принципи гендерної рівності під час прийому на роботу, а також можливість обіймати керівні посади в нашій компанії на однакових засадах для жінок і чоловіків, принципи антиейджизму, підтримка власних освітніх програм як турбота про кадровий резерв країни. Фокус на реалізацію принципів Diversity&Inclusion знайшов відображення у проєктах:

- #забутипровік — 1+1 медіа

- Women’s Empowerment Principles в дії — StarLightMedia.

• Цифровізація та використання діджитал-інструментів. Цей тренд хоча вже не перший рік прослідковується на ринку праці, але цьогоріч він отримав додатковий імпульс для розвитку. Дії та рішення бізнесу загалом та HR зокрема мають бути швидшими, виваженішими. Цей тренд знайшов відображення у кейсах:

- ПОМОЖИ ТОБІ БОТ — Eldorado

- Ferrexpo Digital Training — Полтавський ГЗК

- Join the Idea – Join JTI! — JTI

- Корпоративний бот VARUS people — VARUS

- Трансформація, що змінила все: HR екосистема Parimatch Tech — Parimatch Tech.

- Інновації, тренди та кращі HR-рішення роботодавців 2020

• Поліпшення досвіду співробітника та залученості працівників. Аналіз і покращення взаємодії співробітників з компанією в результаті призводить до зміцненню відносин роботодавець – працівник та формує довгострокову лояльність. Про цей досвід і залученість загалом цього року говорилось у проєктах:

- Integrites Well-being Balance — Integrites

- eNPS: покращуємо досвід співробітників разом! — ПУМБ

- Найкраще місце для роботи — УКРСИББАНК

- Employee Data Center — КЕРНЕЛ

- Обирати свій простір. Гнучкі підходи remote work у центробанку — Національний Банк України

- Система безперервного покращення мотивації торгових команд — практичний кейс TEDIS Ukraine — TEDIS.

• Залучення молодих талантів. Представники покоління Z все так само лишаються бажаною аудиторією для роботодавців. До того ж не втрачає своєї актуальності питання практичної підготовки молодих пошукачів до реальних викликів та потреб бізнесу. Цьому були присвячені кейси:

- Синергія Online та Offline для покоління Z — УКРСИББАНК

- Genesis Marketing Week — Genesis

- Від інновацій до нових комунікацій − трансформація HR-процесів в умовах кризи — ArcelorMittal

- Розвиток молодих ІТ-талантів на базі pro bono проєктів — EPAM.

• Підвищення престижу професій. Роботодавці часто стикаються з тим, що певні професії випадають з кола професійних інтересів молоді. Адже вони вважаються менш престижними. І найчастіше мова йде про робочі спеціальності. Побороти стереотипи, пов’язані з професіями та висловити подяку їх представникам, покликані такі проєкти:

- Престиж «синіх комірців» — основа якісного сервісу у сучасних містах України — Маріупольська міська рада

- #Героїмогодня #НАДзвичайні діячі України — Сільпо.

• Перегляд моделей управління. Нові часи вимагають нових підходів до керування та синхронізації з потребами ринку, працівників, світу. Цій темі були присвячені кейси:

- Франчайзингова модель в агровиробництві (Агропросперіс Франшиза) — Агропросперис

- Lean — нова філософія управління Укренерго — Укренерго.

Розмірковуючи про цьогорічних номінантів та кейси, Лариса Онипко, керівниця Премії HR-бренд Україна, зазначила: «Цей рік змінив все, і це треба визнати: ми вже ніколи не перейдемо до звичайного режиму роботи в офісах, а тренд на віддалену роботу буде зберігатися і після карантину, як і використання різних форм зайнятості персоналу – це стане нормою для бізнесу. Наразі компанії відслідковують, як управляти продуктивністю роботи у нових реаліях, як залучати людей у корпоративне життя та формувати почуття причетності, як по-новому мотивувати людей та підвищувати залученість працівників у бізнес, як вдосконалювати шлях кандидата в компанії та досвід працівників в усіх точках контакту з роботодавцем, щоб стосунки «працівник-роботодавець» були довгостроковими та продуктивними, а ціннісна пропозиція роботодавця не тільки приваблива, але й правдива».

Нагадаємо, що Премія HR-бренд Україна – це щорічна незалежна авторитетна премія за найкращі проєкти в галузі управління персоналом. Мета проєкту — популяризувати найкращі HR-практики та інноваційні рішення, підвищувати значення комплексної роботи з проектами, орієнтованими на розвиток HR-бренда компанії. Оцінка кейсів, які претендують на отримання Премія, відбувається експертною комісією за такими критеріями, як актуальність задуму, сучасність методів реалізації, ефективність. Цьогоріч до складу журі увійшли:

• Анна Власова, співзасновниця і директорка школи HRM, Голова журі «премії HR-бренд Україна 2020»;

• Олена Коваленко, HR-директорка Cингента Україна

• Олександр Кучеренко, директор зі сталого розвитку ДТЕК

• Наталія Дороніна, HR-директорка lifecell

• Анастасія Шевченко, генеральна менеджерка Lugera Ukraine (Adecco Ukraine)

• Олександр Мельников, керівник напрямку Executive Search в компанії grc.ua IRC Global Executive Search Partners

• Ірина Примак, СEO «Do Marketing!», Universum certified employer branding professional

• Наталія Пинтя, директорка департаменту персоналу Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova

• Уляна Мороховська, керівниця українського офісу міжнародної executive search & leadership advisory компанії EMA Partners International

• Наталія Горбенко, Global Head of Talent Management & Development та Global HR Business Partner Luxoft

Оголошення результатів Премії HR-бренд Україна 2020 відбудеться 5 листопада 2020 року на церемонії нагородження переможців в онлайн форматі.

Організатор заходу: кадровий портал grc.ua

Партнери: Сингента Україна — Експертний партнер, PWC — Незалежний експерт з підрахунку голосів, ДТЕК — Партнер Премії, ARENA CS — Еvent-партнер, PMHUB — Партнер локації, First Cambridge Education Centre – Мовний партнер, 5 канал – Генеральний телевізійний партнер

Інформаційні партнери: EBA, АСС, LIGA.net, RAU.UA, РБК-Україна, comments.ua, AgroPortal.ua

* Прес-релізи розміщуються на сайті ІА «Контекст-Причорномор'я» у тому вигляді, в якому вони надіслані, без редакторського виправлення.

© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту