ІА «Контекст Причорномор'я»
Миколаїв  >  Моніторинги
Коли втрачати вже нічого...
02.02.2010 / Газета: Рідне Прибужжя / № 12(2900) / Тираж: 6008

1 лютого працівники ДП «Суднобудівний завод імені 61-го комунара» з плакатами «Вона працює, а заводи стоять», «Губернатор! Николаевщине нужны судостроители-коммунаровцы?», «Нет вам прощенья — вы загубили судостроение», «Прокурор Кірієнко, де наша зарплата?» прийшли до адміністративного будинку обласної ради, де відбувся мітинг.

На такий крок людей штовхнуло явне ігнорування з боку виконавчої влади проблем підприємства. Зокрема сьогодні на

підприємстві близько 9 місяців не виплачується заробітна платня і заборгованість по ній вже перевищила 8 млн. гривень. Також не зроблено нічого щодо вивільнення стапеля № 3, який зайнято замовленням грецької компанії «Ласкаридіс», та вирішення подальшої долі крейсера «Україна», який вже тривалий час перебуває на території заводу.

Така позиція обласної виконавчої влади та уряду негативно впливає на фінансово-господарську діяльність державного підприємства, що фактично призвело до його банкрутства.

Керівництво облдержадміністрації проігнорувало сподівання працівників заводу до діалогу.

До працівників ДП «Суднобудівний завод імені 61-го комунара» вийшов заступник голови обласної ради В. В. Пащенко. Володимир Валентинович під час розмови наголосив на тому, що депутатський корпус неодноразово звертався до уряду на чолі з Ю. В. Тимошенко та міністра промислової політики В. С. Новицького.

Так, своїм рішенням від 23 квітня 2009 року обласна рада звернулася до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України стосовно ситуації, що склалася у суднобудівний галузі Миколаївщини, але ніякої реакції на це звернення не було.

Голова обласної ради Т. В. Демченко на засіданнях уряду також порушувала це питання, а міністру промислової політики В. С. Новицькому було надіслано не одного листа зі зверненнями щодо вирішення проблем суднобудівної галузі Миколаївщини. Однак жодних конкретних рішень керівництво країни для рятування галузі не зробило.

Така позиція виконавчої влади свідчить

про відверте небажання відновлювати суднобудівну галузь та піклуватись про долі 1360 працюючих на підприємстві. Через таке ганебне ставлення до себе, люди мали намір навіть перекрити рух автотранспорту на Інгульському мосту, і це наступного разу може статися, адже, за словами учасників мітингу, кримінальна відповідальність за вчинення таких дій їх не лякає, бо їм вже нічого втрачати.

Автор: Прес-служба облради


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту