ІА «Контекст Причорномор'я»
Миколаїв  >  Моніторинги
Таланти твої, Гіпаніс!
03.02.2010 / Газета: Родной причал / № 5(1119) / Тираж: 8000

Високий рівень навчання сьогодні вимагає створення достойних умов, що сприяють плідному творчому процесу.

«Кожна дитина має талант — під таким девізом працюють вчителі школи «Гіпаніс-ЕОС» і створюють усі необхідні умови, щоб у кожній дитині віднайти ту перлину таланту, яка сяятиме найяскравіше.

Мовленнєвий розвиток школяра — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків.

Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого

розвитку, педагоги школи Тіпаніс-ЕОС» використовують різноманітні форми роботи.

І нещодавно учні початкових класів презентували тематичний тиждень «Мандрівка країною Гри». Адже гра для дитини — безпосереднє життя з усіма його радощами, хвилюваннями, тривогами, перемогами, прикрощами.

Кожен день тижня був по-своєму цікавим. Але особливо яскравим був останній — «Казковий єралаш». Готували його учні 2-х та 3-х класів. Завдяки малечі присутні поринули у незвичайний і дивовижний світ казки. Реальність і вигадка, реальне життя і чудеса поєдналися в ній, зачаровуючи всіх назавжди красою рідного слова.

Яскраві декорації, жваве музичне оформлення і талановиті діти школи «Гіпаніс-ЕОС» в ролі казкових героїв. Юні актори оригінально, незвично, по-своєму не тільки сприймали зміст, але й творчо його перетворювали, вигадували різноманітні кінцівки, інсценували, об'єднували декілька сюжетів в один.

«Захід був запланований як презентація творчих здобутків молодших школярів і мав на меті забезпечити реалізацію їх мистецьких задумів та фантазій, — розповідає вчитель початкових класів Т.Г. Коваленко. — Такі заходи сприяють, насамперед, художньо-естетичному вихованню нашої молоді, пробудженню в неї поваги та цікавості до національної культурної спадщини».

і незалежно від того, якою мовою навчаються діти (російською чи українською), у них у всіх сформовані навички правильного, виразного, чіткого читання своєю рідною мовою.

Театралізовані уроки збуджують інтерес до навчання, спираючись переважно на образне мислення, фантазію, уяву учнів. Такі уроки руйнують застиглі штампи в організації навчально-виховного процесу школярів, спрямовуючи його в русло активізації пізнавальної самостійності й творчої активності. Найвищої майстерності у проведенні такого уроку досягає той учитель, який дозволяє своєму класу і вільно почуватися, і щиро переживати.

Автор: Віталій СТЄКОЛЬЩИКОВ.


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту