Високий рівень навчання сьогодні вимагає створення достойних умов, що сприяють плідному творчому процесу.
«Кожна дитина має талант — під таким девізом працюють вчителі школи «Гіпаніс-ЕОС» і створюють усі необхідні умови, щоб у кожній дитині віднайти ту перлину таланту, яка сяятиме найяскравіше.
Мовленнєвий розвиток школяра — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків.
Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого
розвитку, педагоги школи Тіпаніс-ЕОС» використовують різноманітні форми роботи.
І нещодавно учні початкових класів презентували тематичний тиждень «Мандрівка країною Гри». Адже гра для дитини — безпосереднє життя з усіма його радощами, хвилюваннями, тривогами, перемогами, прикрощами.
Кожен день тижня був по-своєму цікавим. Але особливо яскравим був останній — «Казковий єралаш». Готували його учні 2-х та 3-х класів. Завдяки малечі присутні поринули у незвичайний і дивовижний світ казки. Реальність і вигадка, реальне життя і чудеса поєдналися в ній, зачаровуючи всіх назавжди красою рідного слова.
Яскраві декорації, жваве музичне оформлення і талановиті діти школи «Гіпаніс-ЕОС» в ролі казкових героїв. Юні актори оригінально, незвично, по-своєму не тільки сприймали зміст, але й творчо його перетворювали, вигадували різноманітні кінцівки, інсценували, об'єднували декілька сюжетів в один.
«Захід був запланований як презентація творчих здобутків молодших школярів і мав на меті забезпечити реалізацію їх мистецьких задумів та фантазій, — розповідає вчитель початкових класів Т.Г. Коваленко. — Такі заходи сприяють, насамперед, художньо-естетичному вихованню нашої молоді, пробудженню в неї поваги та цікавості до національної культурної спадщини».
і незалежно від того, якою мовою навчаються діти (російською чи українською), у них у всіх сформовані навички правильного, виразного, чіткого читання своєю рідною мовою.
Театралізовані уроки збуджують інтерес до навчання, спираючись переважно на образне мислення, фантазію, уяву учнів. Такі уроки руйнують застиглі штампи в організації навчально-виховного процесу школярів, спрямовуючи його в русло активізації пізнавальної самостійності й творчої активності. Найвищої майстерності у проведенні такого уроку досягає той учитель, який дозволяє своєму класу і вільно почуватися, і щиро переживати.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |