ІА «Контекст Причорномор'я»
Миколаїв  >  Моніторинги
У ВАТ ЕК «МИКОЛАІВОБЛЕНЕРГО» ДІЄ ЗАГАЛЬНОДОСТУПНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ СУПЕРЕЧНИХ ПИТАНЬ
24.02.2010 / Газета: Новая Николаевская газета / № 7(723) / Тираж: 10000

ВАТ ЕК «Миколаївобленерго» повідомляє, що в м. Миколаєві по вул. Чигрина, 94А спеціалісти Інформаційно-консультаційного центру по роботі зі споживачами електричної енергії здійснюють прийом споживачів кожного робочого дня з 8.00 до 17.00, у п'ятницю — з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45.

Надаються консультації з питань про:

- порядок нарахування та оплати за спожиту електроенергію;

- порядок надання та оформлення пільг на оплату електроенергії;

- порядок застосування Правил користування електричною енергією;

- підготовку технічних умов та проектної документації;

- порядок встановлення, ремонту і заміни приладів обліку;

- порядок укладання договорів про користування електроенергією та іншу довідкову інформацію.

У разі виникнення спірної ситуації з питань енергозабезпечення Ви маєте можливість звернутись на Комісію ІКЦ, і Ваше звернення буде розглянуте за участю представників територіальних відділень НКРЕ, Держенергонагляду, а також інших державних органів контролю та нагляду. Засідання Комісії ІКЦ відбуваються за потребою, але не рідше 1-го разу на місяць.

Прийом заяв споживачів на Комісію ІКЦ здійснюється за адресою: м. Миколаїв, вл. Чигрина, 94А, к. № 3.

Телефони: (0512) 49-14-14, 49-10-18

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.007
Перейти на повну версію сайту