Здавна кожeн народ, рід, община, сім'я чи коллектив мали свої обряди... Так, у доросле життя в Україні мати проводжала своє дитя хлібом-сіллю, вишиваним рушником та піснею. На флоті ж існує звичай, коли моряки вперше перепливають екватор, їхні старші товариші організовують для них свято Нептуна.
Своєрідне свято Нептуна щорічно проходить у дружній сім'ї Першої української гімназії і носить ім'я нашого відомого земляка — Миколи Миколайовича Аркаса.
Аркасівські читання — щорічний фестиваль розуму, кмітливості та ораторського мистецтва. Звичайно читання проходять у два етапи: секційні засідання, що відбуваються в один день з таких дисциплін, як українська філологія та журналістика, іноземна філологія, зарубіжна література, художньо-естетичний напрям, природничі науки, фізико-математичні дисципліни, історія та англійська мова. В засіданнях можуть брати участь учні з восьмого по одинадцятий класи. Обираючи теми, вони розробляють їх протягом місяця, оформляють роботи і представляють на пильний розгляд журі, яке в свою чергу обирає кращого дослідника. На другому етапі учень, що отримав перше місце за виконану роботу з певної дисципліни, має представляти її на пленарному засіданні, де суддями буде уже весь навчальний колектив гімназії.
У цьому році Аркасівські читання вразили не тільки розмаїттям цікавих тем та досліджень, а й своєрідним рекордом. Так, до участі в читаннях була допущена учениця 6?Б класу Карина Янко, яка представила інтегрований проект з теми «Дива світу». Дівчина полонила всіх своєю роботою і серйозністю підходу до поставленого завдання. Грамоти за відмінно виконані і захищені роботи отримали: Анастасія Козка, учениця 10 класу («Духовні світи М. Аркаса», вчитель-консультант А.Г. Тарновська); Єлизавета Ковальчук, учениця 9?Б класу («Мовно-стилістичні особливості творів В. Винниченка», вчитель-консультант І.П. Бабій); Каріна Стеценко, учениця 11?Б класу («Онтологічні проблеми в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита», вчитель-консультант І.П. Бабій); Олексій Жерегі, учень 11?А класу («Кримське ханство: феномен на межі Заходу та Сходу», вчитель-консультант Т.В. Геллер); Ксенія Гаврилишина, учениця 11?А класу («Григорі Лемаршаль — борець за життя», вчитель-консультант Х.Р. Разумова); Ірина Крисіна, учениця 9?Б класу («Сленг у п'єсі «Пігмаліон» Б. Шоу», вчитель-консультант С.В. Компанієць); Анастасія Шереметьєва та Анжеліка Запорожченко, учениці 11?Б класу («ГМП. Їх вплив на організм людини», вчитель-консультант А.Г. Тарновська); Євгенія Гавриленко, учениця 11?Б класу («Художня фотографія», вчитель-консультант Л.С. Аристова); Ірина Іванникова, учениця 10 класу («Створення динамічних ефектів», учитель-керівник С.О. Фуртатова).
Вразив професійний, дорослий підхід до пошуково?дослідницьких робіт усіх учасників. Гадаю, що досвід, отриманий під час участі в Аркасівських читаннях, є неоціненним подарунком для всіх — учасники отримали нові навички та удосконалили старі, слухачі збагатили свій духовний світ та дізналися багато цікавих фактів, журі та весь учительський склад ще раз впевнились у тому, чого варті учні Першої української гімназії імені Миколи Аркаса.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |