25 лютого в обласному прес-клубі відбулася зустріч представників Державтоінспекції, депутатів обласної ради, служби автомобільних доріг у Миколаївській області та однієї з найкрупніших фірм-перевізників «Оріон-Авто», тема зустрічі — «Післязимовий стан доріг Миколаївщини».
Миколаївські дороги після цієї зими є жалюгідним видовищем: ями, вибоїни, тріщини. Тому свої «жнива» у вигляді погнутих тяг, вирваних амортизаторів, відірваних коліс, а то і вщент розбитих автомобілів наші дороги збирають у період найбільшої активності автомобілістів, тобто влітку. Цей нюанс треба враховувати, відправляючись у подорож за місто. Проте і в місті варто бути напоготові. Адже тільки тут, окрім іншого, можна зустріти перешкоди у вигляді відкритих колодязів або «лежачих поліцейських», зустріч з якими може закінчитися плачевніше, ніж пом'яте залізо. Однак під час зустрічі посадовці основний акцент робили на стан відрізку дороги М-14 «Одеса-Мелітопіль-Новоазовськ» від м. Миколаєва до межі Одеської області. Саме ця ділянка — одна з найгірших серед доріг державного значення, при тому, що інтенсивність руху становить більше 14 тисяч автомобілів на добу. Як підкреслив перший заступник начальника служби автомобільних доріг у Миколаївській області С.Г. Зайцев, уже з настанням теплої погоди працівники служби розпочали ремонтні роботи, в першу чергу, ямковий ремонт, також заплановано найближчим часом встановити відповідні дорожні знаки, які будуть обмежувати швидкість руху. Проте шляховики не зможуть досягти безпечного для водіїв стану доріг, адже основна проблема — не вистачає коштів, які виділяє держава. Як зазначив С.Г. Зайцев, для того, щоб всі дороги Миколаївщини привести в нормальний стан, потрібно безперервне фінансування протягом 5 років у розмірі від 1,5 до 2 мільярдів гривень. Про що можна вести мову, якщо в минулому році фінансування було в розмірі 72 мільйонів й тільки на кінець 2009 року вдалося досягти 106 мільйонів. Звісно, для пересічного громадянина ці цифри вважаються великими, але ці кошти не тільки передбачені для ремонту доріг, але й для встановлення дорожніх знаків, огорожі та вбирання. Крім того, спецтехніка, яка є в наявності, теж залишає бажати кращого.
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |