Так назывался «круглый стол», организованный
ГП «Николаевстандартметрология» в Николаевском государственном аграрном университете ко .
Дню защиты прав потребителя.
Зал библиотеки не мог вместить всех студентов, желающих поприсутствовать на мероприятии. Вопрос качества жизни сегодня волнует молодежь, ведь очень скоро они пополнят ряды тех, от кого это качество зависит. Поэтому у них было много вопросов к участникам «круглого стола». А это были настоящие специалисты своего дела: И.М. Романенко — директор ГП «Николаевстандартметрология», ее 1-й заместитель В.Е. Лащенко и заместитель по вопросам госнадзора Т.Г. Цегельник, И.М. Цыган — зам. начальника управления по делам защиты прав потребителя в Николаевской области, Л.А. Малярчук — зам. начальника главного управления экономики — начальник управления по вопросам региональной политики Николаевской облгосадминистрации, Т.В. Ярошенко — начальник испытательной лаборатории пищевой и сельхозпродукции, Н.Б. Ануфриева — эксперт-консультант по вопросам организации торговли и ресторанного хозяйства, Е.Н. Бут — директор 000 «Лакомка», И. В. Фуркало-административный директор ЗАО «Лакталис-Николаев», Е.И. Харитонова — зам. директора ДТ «Южный Буг», Л.К. Клец — представитель ТМ «Малицкий», С.Н. Гиль — директор 000 «СВЛ», И.С. Шитюк — зам. директора ЧПФ «Шисхол», М.И. Гыль -доктор сельскохозяйственных наук, профессор Николаевского государственного аграрного университета, И.В. Назаренко — доцент кафедры ТХППЖ и другие.
О работе ГП «Николаевстандартметрологии» по защите прав потребителя рассказывает директор предприятия Ирина Михайловна РОМАНЕНКО.
- 15 березня 2010 року вже 19-тий рік поспіль відзначили в Україні Всесвітній день захисту прав споживачів. Україна стала першою державою серед усіх республік колишнього СРСР, яка прийняла Закон «Про захист прав споживачів».
v Всесвітній день захисту прав споживачів — це день, коли ми всі повинні підводити підсумки проведеної роботи і з'ясовувати де саме система захисту прав споживачів не є достатньо досконалою і вживати заходів щодо усунення недоліків. Саме в цей день нашою основною метою є інформування необізнаних верств населення, молодшого покоління українців щодо захисту прав споживачів, звернення уваги спільноти на актуальність та проблемність даного питання, спонукання промисловців, підприємців прагнути до найвищого рівня якості та безпечності, переконання кожного громадянина більш відповідально відноситись до відстоювання своїх прав, більш вимогливо ставитись до гарантів даних прав, надання впевненості, що кожне звернення або зауваження буде почуто. Адже, незалежно від віку, статі, соціального статусу, всі ми — споживачі.
Споживач є ключовою фігурою в ринковій економіці, у взаємовідносинах між виробником та продавцем, для якої, власне, і створюються красиві, смачні, сучасні продукти та вироби різноманітного призначення. А найважливішим для споживача є право на знайня всіх своїх прав і дієвих механізмів їх захисту.
Державне підприємство «Миколаївський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації є територіальним органом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держ-споживстандарту України), діяльність якого спрямована на створення умов для забезпечення захисту прав споживачів, якості та безпеки вітчизняних товарів, робіт та послуг, захисту громадян та економіки регіону від наслідків недостовірних результатів вимірювань, підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції на внутрішньому та світовому ринках, на підтвердження відповідності міжнародним і європейським стандартам.
Виконання державних функцій у сфері захисту прав споживачів є одним з головних стратегічних завдань ДП «Миколаївстандартметрологія».
Останнім часом, коли частіше лобіюється необхідність відміни обов'язкової сертифікації в Україні, якість та безпека товарів (робіт, послуг) викликає все більше занепокоєння. Адже в даному разі, ми будемо захищені лише «чесним словом» виробника і вірою в його «добропорядність». І вже зовсім не так важливо буде «шукати винного» та з'ясовувати «хто правий, а хто ні, коли, борони Боже, буде завдано шкоди здоров'ю або виникне загроза життю. В даному випадку ми не говоримо про всіх виробників, адже останнім часом все більше і більше підприємств приділяють особливу увагу якості та безпечності своєї продукції, для таких підприємств важливим є задоволення потреб своїх споживачів, забезпечення їх прав — і це становиться «справою честі та гідності.
Сьогодні ми живемо у вирі подій і, як би не склалося там у майбутньому, дійовим інструментом захисту прав споживачів був, є і залишається державний нагляд за якістю продукції, додержанням стандартів, норм і правил під час виробництва продукції або її оптової реалізації, державний метрологічний нагляд, сертифікація (підтвердження відповідності) продукції та послуг, та всі інші структурні підрозділи підприємства, що активно працюють за нашим спільним стратегічним напрямком та в повній мірі визнають свою відповідальність.
Велика увага фахівців підприємства приділяється розробці та впровадженню на підприємствах Миколаївщини систем управління якістю, систем управління безпечністю харчових продуктів, систем управління безпекою та гігієною праці.
Haшi фахівці завжди готові надати кваліфіковану допомогу з питань у сфері захисту прав споживачів. Ми спрямовуємо багато зусиль на підвищення рівня поінформованості громадян, постійно підтримуємо та консультуємо виробників та підприємців щодо підвищення рівня якості продукції (товарів, робіт, послуг), контролюємо шлях продукції від виробника до споживача. Але без допомоги самих споживачів, в критичних умовах всебічної байдужості, наші зусилля можуть стати марними... Не залишайтесь осторонь. Пам'ятайте, що все, що ми робимо зараз, завтра стане сьогоденням для наших дітей.
Сподіваюсь, що про захист прав наших співвітчизників ми надалі будемо згадувати не тільки в цей день, а пам'ятати кожен час, кожну хвилину і спільно працювати задля нашого майбутнього на зміцнення нашої держави, щоб кожний споживач міг з впевненістю сказати: «В моїй державі мої права захищено!».
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |