ІА «Контекст Причорномор'я»
Миколаїв  >  Моніторинги
Рiшення Миколаївської мiської ради вiд 13.05.10 № 46/7 про мiський бюджет мiста миколаєва на 2010 рiк
22.05.2010 / Газета: Вечерний Николаев / № 58(2921) / Тираж: 7500

Розглянувши поданий виконавчим комітетом міської ради проект міського бюджету міста Мико­лаєва на 2010 рік, відповідно до статей 143, 144 Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік», рішення обласної ради «Про обласний бюджет Миколаївської області на 2010 рік», на підставі пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету міста Миколаєва на 2010 рік у сумі 1095052,336 тис. гривень, з них обсяг дотації вирівнювання в сумі 149454,1 тис. гривень відповідно до статті 36 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік», додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі 2041,0 тис. гривень та субвенцій у сумі 312640,918 тис. гривень.

Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити в сумі 1009518,518 тис. гривень, спеціального фонду бюджету — 85533,818 тис. гривень, у тому числі бюджету розвитку — 19067,5 тис. гривень (Додаток 1).

2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету міста Миколаєва на 2010 рік у сумі 1093274,136 тис. гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету в сумі 1007759,518 тис. гривень та видатків спеціального фонду бюджету в сумі 85514,618 тис. гривень за функціональною структурою бюджету (Додаток 2) та за головними розпорядниками коштів (Додаток 3).

3. Дозволити міському голові:

3.1. За умови внесення змін до обсягів міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів, що вплине на збільшення або зменшення дохідної та видаткової частин міського бюджету, проводити їх розподіл між головними розпорядниками коштів міського бюджету.

3.2. Перерозподіляти обсяги затверджених міською радою з урахуванням змін бюджетних призначень за рахунок субвенцій між кодами функціональної та економічної класифікації видатків, виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню в межах однієї субвенції.

3.3. У випадках, які потребують термінового вирішення, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів, на підставі обґрунтованої пропозиції головного розпорядника коштів перерозподіляти його бюджетні призначення між кодами функціональної класифікації видатків, видатками розвитку та споживання окремо по загальному та спеціальному фондах.

4. Зміни, внесені згідно з пунктом 3 даного рішення, затверджуються та включаються до коригування при внесенні змін до міського бюджету на сесії міської ради.

5. Надати право департаменту фінансів Миколаївської міської ради в процесі виконання міського бюджету у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів міського бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень за функціональною класифікацією видатків окремо по загальному та спеціальному фондах міського бюджету; при цьому забороняється без внесення змін до даного рішення збільшувати бюджетні призначення на:

5.1. Оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків.

5.2. Видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання.

6. Установити розмір оборотної касової готівки міського бюджету міста Миколаєва в сумі 5000,0 тис. гривень.

7. Затвердити показники міжбюджетних трансфертів між міським бюджетом м. Миколаєва та іншими бюджетами на 2010 рік (Додаток 4), у тому числі по коду функціональної класифікації видатків 250323 «Субвенція на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування» субвенцію районному бюджету Жовтневого району Миколаївської області на виконання делегованих державою повноважень у галузі медичного обслуговування населення Корабельного району м. Миколаєва в сумі 29176,179 тис. гривень.

8. Установити на 2010 рік згідно з додатком 5 обсяги повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету в сумі 380,0 тис. гривень та обсяги надання кредитів з міського бюджету в сумі 2158,2 тис. гривень, з них із загального фонду в сумі 1759,0 тис. гривень та із спеціального фонду в сумі 399,2 тис. гривень.

9. Затвердити бюджет розвитку міського бюджету в сумі 19067,5 тис. гривень та перелік об'єктів, видатки на які у 2010 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету міста Миколаєва (Додаток 6).

10. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету міста Миколаєва на 2010 рік у сумі 1000,0 тис. гривень. Обсяг резервного фонду бюджету міста Миколаєва на 2010 рік може бути збільшений або зменшений міською радою при внесенні змін до бюджету в залежності від потреби та фактичного використання його протягом року.

11. Затвердити у складі видатків міського бюджету міста Миколаєва кошти на реалізацію державних та міських галузевих програм на загальну суму 418846,594 тис. гривень (Додаток 7).

12. Затвердити напрями та обсяги видатків на об'єкти та заходи, фінансування яких у 2010 році буде проводитись за рахунок коштів міського цільового фонду охорони навколишнього природного середовища в сумі 1435,0 тис. гривень (Додаток 8).

13. Установити, що відповідно до статті 58 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» господарські організації, які належать до комунальної власності, сплачують до загального фонду міського бюджету 15 відсотків чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) надається органам Державної податкової служби за місцем реєстрації у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток.

Частина чистого прибутку (доходу) сплачується до міського бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності 2009 року (крім частини чистого прибутку (доходу), сплаченої відповідно до пункту 13 рішення міської ради від 29.01.09 № 32/12) та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2010 році у строки, встановлені для сплати податку на прибуток.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, розраховується господарськими організаціями відповідно до порядку, встановленого для державних підприємств.

Для господарських організацій, які належать до комунальної власності, за умови, що вони сплатили за результатами фінансово-господарської діяльності у 2009 році частину чистого прибутку відповідно до пункту 13 рішення міської ради від 29.01.09 № 32/12, на суму дивідендів, нарахованих та сплачених за результатами фінансово-господарської діяльності за 2009 рік, зменшується сума частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті у наступних за датою сплати дивідендів податкових періодах.

Інформацію про нарахування та сплату частини чистого прибутку (доходу) господарські організації подають управлінню з використання та розвитку комунальної власності міської ради щоквартально у десятиденний строк після терміну сплати.

14. Врахувати, що відповідно до статті 72 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:

- у 2010 році передача в оренду комунального майна здійснюється виключно на конкурсних засадах, крім комунального майна, що передається в оренду бюджетним установам; музеям; підприємствам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам під творчі майстерні); громадським організаціям ветеранів; громадським організаціям інвалідів; центрам професійної, соціальної реабілітації інвалідів та центрам ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, а також підприємствам та організаціям громадських організацій інвалідів, яким визначена доцільність надання державної допомоги відповідно до статей 141, 142 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні; Пенсійному фонду України та його органам; державним видавництвам та підприємствам книгорозповсюдження; вітчизняним видавництвам та підприємствам книгорозповсюдження книжкової продукції, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру); релігійним організаціям для забезпечення проведення богослужінь, релігійних обрядів та церемоній;

- порядок визначення вітчизняних видавництв та підприємств книгорозповсюдження книжкової продукції, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою, встановлюється Кабінетом Міністрів України;

- при визначенні орендних ставок за користування комунальним майном в містах обласного значення орендні ставки за користування державним майном, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, є індикативними і застосовуються як стартові при проведенні конкурсу;

- орендар, який належно виконує свої обов'язки за договором оренди нерухомого майна, строк дії якого закінчується, має право на продовження договору оренди на новий строк, але не більше ніж на два роки;

- орендар, який має намір скористатися таким правом, повинен повідомити про це орендодавця не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди нерухомого майна;

- установлено, що у 2010 році нерухоме майно органів місцевого самоврядування, що не використовується зазначеними органами для здійснення своїх функцій, може бути передано в оренду.

15. Для забезпечення повного надходження до міського бюджету міста Миколаєва місцевих податків та зборів, орендної плати за землю та майно, що знаходиться у комунальній власності, установити, що від виконавчого комітету міської ради контроль за виконанням затверджених планів здійснюється першим заступником міського голови та заступниками міського голови за розподілом обов'язків, а саме:

- плата за оренду майна, надходження від приватизації майна та частина чистого прибутку (доходу) підприємств комунальної власності — Гранатуровим Ю.І.;

- збір за паркування автотранспорту, збір за розміщення об'єктів торгівлі та ринковий збір — Женжерухою О.Ж.;

- плата за тимчасове користування місцями розташування зовнішньої реклами та орендна плата за землю — Гуллєром В.І.

16. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету міста Миколаєва на 2010 рік за економічною структурою видатків:

- оплата праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

- поточні трансферти населенню;

- поточні трансферти місцевим бюджетам.

17. Відповідно до статті 50 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:

17.1. Дозволити міському голові, за умови невиконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень до міського бюджету на 2010 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів та передбачені у додатку № 6 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік», отримувати безвідсоткові позички за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку згідно з порядком та умовами, встановленими Кабінетом Міністрів України.

17.2. Доручити департаменту фінансів Миколаївської міської ради у випадку виникнення тимчасових касових розривів міського бюджету, пов'язаних із забезпеченням видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, укладати угоди з Головним управлінням Державного казначейства України у Миколаївській області про покриття їх за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку в межах планового бюджетного періоду.

18. Доручити департаменту житлово-комунального господарства сплачувати за спожиту електроенергію, використану на зовнішнє освітлення вулиць міста, на підставі звітів, отриманих від споживача згідно з додатковою угодою до договору від 01.01.2000 № 84/44, укладеною між ВАТ ЕК «Миколаївобленерго», КП «Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва» та виконавчим комітетом Миколаївської міської ради.

19. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по головних розпорядниках коштів міського бюджету, виходячи з обсягів бюджетних призначень, визначених цим рішенням (Додаток 9).

Розпорядникам коштів міського бюджету забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах, встановлених відповідним головним розпорядником коштів міського бюджету обґрунтованих лімітів споживання. При виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами та організаціями, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості по оплаті вищезазначених товарів і послуг.

20. Списати непогашену заборгованість обласного бюджету перед міським бюджетом міста Миколаєва за взаємними розрахунками 1998 — 1999 років у сумі 108,47855 тис.гривень.

Управлінню Державного казначейства у м. Миколаєві ГУ ДКУ у Миколаївській області згідно з чинним законодавством внести відповідні зміни до бухгалтерської звітності про виконання міського бюджету за відповідний звітний період 2010 року.

21. Взяти до відома, що відповідно до статті 60 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» розпорядники бюджетних коштів міського бюджету беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України.

Розпорядники бюджетних коштів беруть зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.

При цьому зобов'язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законами України мають право відповідні категорії громадян, обліковуються органами Державного казначейства України незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень.

Зобов'язання, взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановленим Бюджетним кодексом України та цим рішенням (крім витрат, що здійснюються відповідно до абзацу третього цього пункту) не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства.

Будь-які видатки, пов'язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, якщо відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати (грошового забезпечення), а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії.

22. Відповідно до статті 65 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік», якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, комунальних послуг та енергоносіїв. Якщо така заборгованість відсутня, розпорядник бюджетних коштів 50 відсотків коштів спрямовує на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень, а 50 відсотків коштів — на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною функцією.

У такому випадку розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів взятих бюджетних зобов'язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов'язаннями із спеціального фонду бюджету.

23. Відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік», з метою наповнення власних доходів міського бюджету надати право департаменту фінансів Миколаївської міської ради здійснювати на конкурсних засадах операції з розміщення частки коштів міського бюджету на депозитних рахунках у банківських установах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.

24. Відповідно до статей 24, 59, 80 Бюджетного кодексу України в 2010 році встановити таку звітність про виконання міського бюджету міста Миколаєва:

- квартальні та річний звіти подаються у двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду до постійної комісії міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів в обсягах і за єдиними формами, встановленими Державним казначейством України;

- річний звіт про виконання міського бюджету затверджується міською радою.

25. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2010 року. Додатки 1- 9 до цього рішення є його невід'ємною частиною.

26. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань економічної політики, планування, бюджету та фінансів (Бернацького).

Міський голова В.Д.Чайка.

Увага! З рішенням міської ради від 13.05.10 № 46/7 та додатками до цього рішення можна ознайомитись на сайті Миколаївської міської ради:

www.gorsovet.mk.ua

Автор: -


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту