Марина Врода на власному прикладі переконливо довела, що український кінематограф живий і конкурентоспроможний. Про це заявив член Політради НРУ Юрій Діденко, коментуючи перемогу українського режисера М. Вроди на Канському кінофестивалі.
«Прикро, що наше державне керівництво на це не звертає жодної уваги», — зауважив він. Юрій Діденко вимагає від влади розробити і втілити в життя дієву програму з підтримки вітчизняного кінематографу. За його словами, в той час, як сусідні країни — Польща, Чехія, Росія — успішно розвивають свій кінематограф, в Україні за роки Незалежності він перетворився на справу ентузіастів, фактично без жодної державної підтримки. «Це особливо небезпечно з огляду на кіноіндустрію Росії: вона практично повністю домінує в нашій державі, а завдяки культурній близькості на пострадянському ґрунті — ще й має величезний вплив на свідомість усіх прошарків суспільства, особливо — молоді, — зауважив рухівець.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |