ОДЕСА, 26 СІЧНЯ 2023 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Після відновленння енергоживлення підприємства фахівці одеського «Інфоксводоканалу» розпочато відновлення водопостачання відповідно до вимог технологічного процесу.
Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі «Інфоксводоканалу».
В повідомленні підприємства сказано:
розпочато відновлення водопостачання в м.Одеса
Шановні споживачі, на даний час відновлено енергоживлення об'єктів водоканалу, розпочато відновлення водопостачання відповідно до вимог технологічного процесу. Для розуміння, після ввімкнення електроенергії, вода відразу не з’являється у квартирах. До кінцевого споживача вона проходить десятки кілометрів мереж, які спочатку повинні повністю заповнитись водою та мати відповідний тиск. Тому не потрібно хвилюватись, достатньо зачекати деякий час (декілька годин). Якщо будівля багатоповерхова та має власну підкачувальну насосну станцію, то у разі відсутності електроенергії споживачі верхніх поверхів можуть не отримати воду до моменту відновлення роботи цієї станції.
Телефон для довідок: 0-800-307-505, 705-55-05, 068-905-55-05, 066-905-55-05, 093-17-00-155 (цілодобово)
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.014Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |